Один із майстрів звільняється: як утримати його постійних клієнтів у салоні?

0
Поширити

Працюючи в салоні протягом тривалого часу, майстер збирає клієнтську базу, і згодом люди записуються вже спеціально до нього. У разі, коли співробітник вирішує змінити роботу, заклад втрачає не лише досвідченого фахівця, а й усіх його клієнтів. Чи можливо якось утримати людей у салоні або звільнення співробітника – це завжди катастрофа?

Головне – правильний підхід

Співробітники йдуть з багатьох причин. Хтось змінює роботу, хтось загалом сферу діяльності, а хтось залишає робоче місце за станом здоров’я. Тут вже важливо те, як власник салону, спа-центру чи косметологічної клініки ставиться до цієї ситуації.

Можна назвати її катастрофою, і це цілком виправдано. Адже через відплив клієнтів втрачається від 50% до 90% прибутку від одного майстра.

А можна уявити, що це чергове завдання, яке має своє рішення. І саме такий оптимістичний підхід дозволяє салонам зберегти клієнтську базу та зі звільненням майстра втратити максимум 10% прибутку.

Як зменшити ризики фінансових втрат на початковому етапі?

Бренд салону має значення. Проте людина все ж таки йде до людини. І цим можна пояснити те, що згодом клієнти обирають свого майстра і не бажають його змінювати. Так, бувають ситуації, коли люди записуються до будь-якого майстра, який буде вільним на потрібну їм дату.

Однак багато власників салонів та адміністраторів стикалися з тим, що клієнти під час запису хочуть потрапити до конкретного фахівця. І, відповідно, якщо ця людина перейде на нове місце роботи, більшість його клієнтської бази неодмінно піде за нею.

Передбачливість полягає в тому, щоб зменшити ризик втрати клієнтської бази після звільнення майстра ще до того, як ви наймете його на роботу.


Для цього важливо сконцентруватися на тому, що ви продаєте: якісну послугу чи відомого у місті фахівця?


Звичайно, є ще один третій підхід, коли ви спочатку відкриваєте б’юті-салон елітної категорії. У такому разі не обійтися без відомих у цій сфері фахівців. І очевидно, що ви шукатимете майстрів із певним стажем роботи, наявністю портфоліо та клієнтською базою.

Який із цього можна зробити висновок?


Відкриваючи салон краси, наймайте спеціалістів одного рівня. Так ви зможете продумати стандарт, за яким працюватиме кожен із них. 


Якщо всі майстри виконуватимуть роботу однаково якісно, ​​клієнти не потребуватимуть вибирати лише одного з них. Тобто ваші відвідувачі повинні насамперед довіряти салону, і лише потім – майстру.

Як утримати лояльного клієнта у салоні навіть після звільнення майстра?

Спочатку необхідно зрозуміти, що клієнт має право перейматись. Особливо якщо він обслуговувався у фахівця протягом декількох років. Після звільнення майстра у людей з’являються незаплановані проблеми, адже зазвичай, щоб знайти свого перукаря чи візажиста, доводиться витрачати чимало часу та зусиль.

Людині важливо зберегти ту якість послуги, яку він отримував раніше, разом із тією ж вартістю роботи. І салон повинен замислюватися не просто про те, як утримати клієнта, а й насамперед про те, як йому допомогти. Для цього застосовуються різні системи бонусів і знижок, які дозволяють познайомитися з новим майстром і можливо звикнути до нього. Наприклад:

  • можна надіслати на пошту клієнта листа з рекомендацією кількох майстрів та знижкою на перший запис до них. Тільки знижка має бути помітною не 2-5%, а хоча б 20%;
  • зателефонуйте клієнту та перерахуйте майстрів, які виконують схожі послуги за таку саму ціну. Якщо відвідувач так і не звернувся до салону, за кілька місяців запропонуйте йому знижку 40-50% на відвідування салону;
  • ви можете назвати нове місце роботи майстра, щоб клієнту було зручно його знайти. Це викликає довіру. Разом із цим листом можна додати список інших майстрів вашого салону та, можливо, якісь бонусні пропозиції;
  • можна також попросити майстра написати листа клієнтам, які у нього обслуговуються, та порекомендувати їм іншого фахівця у цьому ж салоні. Це викликає ще більше довіри у людей.

Щоб звільнення майстра не стало справжньою трагедією для салонів, важливо, щоб у кожного клієнта була індивідуальна карта з переліком усіх послуг, на які він записувався. Так люди будуть впевнені, що новий майстер уважно вивчить історію процедур (наприклад, ступінь фарбування волосся, вид стрижки тощо) і зможе відтворити її.

Переїзд на нове місце, відкриття власної студії, перехід на роботу в салоні нового рівня – існує безліч причин, через які майстер може залишити колишнє місце роботи. Головне – розлучитися зі спеціалістом на позитивній ноті, уникати конфліктних ситуацій та суперечок за клієнта.

Схожі пости