Створюйте лояльність до бренду. Топ-3 поради

0
Поширити

Під лояльністю клієнтів мається на увазі прихильність покупця, бажання купити товар чи скористатися послугою у вас. Лояльних клієнтів ще називають постійними, вони регулярно взаємодіють із брендом і тим самим приносять йому помітний прибуток. Довіра формується цілим комплексом факторів, і, крім якості товарів та послуг, важливим є також поділ спільних цінностей із клієнтом, загальне бачення та розуміння якості.

Знаючи цей показник, ви зможете розрахувати можливість повторної співпраці клієнта з вашим брендом. Крім того, лояльні покупці не просто приносять прибуток, але й є рекламою товарам і послугам. Вони розповідають друзям та близьким про позитивний досвід, сприяючи таким чином збільшенню вашої клієнтської бази.

І саме їх знайомі, почувши з кількох вуст про якість продукції чи послуг, можуть стати вашими потенційними лояльними покупцями. Вони просто будуть мати на увазі ваш бренд, і в разі потреби у певному товарі/послузі звернуться насамперед до вас.

3 поради, як розвинути лояльність клієнтів

Лояльність покупців – це не те, що падає з неба просто на голову. Вона завойовується поступово, крок за кроком та з ретельним підходом. Ми зібрали 3 ефективні поради, як сприяти підвищенню лояльності вже існуючих та потенційних ваших клієнтів:

  1. Будьте завжди найкращими. Так, конкуренція сьогодні стрімко зростає. Однак, залишаючись у топі серед надання послуг або продажу товарів, ви зможете завоювати прихильність відвідувачів. І це стосується всього, не лише основної послуги чи товару, а й спілкування з клієнтами, вартості продукції, упаковки, системи доставки тощо. Оптимізуйте всі процеси, зробивши їх зручними для клієнтів. Якщо ви будете найкращими у своїй справі, ваші відвідувачі не захочуть звертатися ні до кого іншого.
  2. Принцип відкритості компанії. Чим більш відкритим до клієнтів буде ваш бренд, тим більшої прихильності він зможе у них досягти. Люди не люблять несподівані неприємні сюрпризи, їм важливо, щоб при взаємодії з компанією все було максимально прозоро. Так, наприклад, ви можете вказати, що повернете клієнтам гроші за послугу, якщо вона категорично їм не сподобалася. Помилково припускати, що всі одразу ж побіжать скаржитися, щоб повернути суму. Такий підхід навпаки – змушує клієнтів більше довіряти салону та не боятися записуватись на нову ще незнайому процедуру. А ще відкритість компанії – це чудовий маркетинговий хід.
  3. Подбайте про комунікацію з клієнтами. Тут потрібна золота середина між сухим повідомленням «Дякую за те, що звернулися до нас, приходьте ще» та надто неформальним безцеремонним листом. Виробіть свій власний стиль спілкування з клієнтами та обов’язково подбайте про зворотний зв’язок. Так ви зможете отримувати конструктивну критику, щоб краще налагодити процеси.

До речі, робота з критикою – дуже важливий показник якості бренду. І багато лояльних клієнтів звертають на нього увагу. Тож не варто блокувати незадоволених відвідувачів або ігнорувати їх.


Будь-яка критика – це привід зробити роботу над помилками та стати ще кращим


Розуміючи, що таке клієнтська лояльність, ви зможете організувати процес таким чином, що задоволених від співпраці з вами людей буде ще більше. Головне – пам’ятайте, що за будь-якою взаємодією «бізнес-клієнт» стоїть комунікація людини з людиною. І важливо зберегти добрі взаємини, проявити повагу та прислухатися до всіх зауважень та побажань.

Схожі пости