2 готові стратегії, як підвищити середній чек салону краси

0
Поширити

Загальна виручка у салоні краси зазвичай залежить не тільки від кількості відвідувачів, а й від обсягу середнього чека. І якщо, збільшити кількість клієнтів не так вже й важко – головне продумати грамотну маркетингову стратегію, то із середнім чеком справи складніші. Багато хто навіть вважає, що цей показник неможливо змінити, доклавши зусиль, і сума зростає лише природним чином. Але це не так.

Сума, зазначена в середньому чеку, зазвичай залежить від категорії салону та вартості послуг у ньому. Однак, незалежно від цінової політики, є кілька способів вплинути на розмір середнього чека. Про це ми сьогодні й розповімо.

Як розраховується середній чек у салоні краси?

Для початку давайте розберемося, що таке середній чек. Під цим терміном ховається та сума, яку зазвичай залишає у салоні відвідувач. Це усереднене значення, яким визначають прибуток закладу. В ідеалі показники середнього чека повинні періодично зростати. Це свідчить про налагодження контакту з лояльними клієнтами і показує, що люди, приходячи до вашого салону, вибирають як вже звичні, так і нові процедури.

Всі зусилля вважаються неефективними, якщо один лояльний клієнт, який регулярно відвідує ваш салон, весь час користується лише однією послугою. Тут уже важлива злагоджена робота і майстрів, і адміністраторів, які можуть зацікавити людину, запропонувавши їй інші корисні чи актуальні для неї процедури.

Саме тому перш ніж говорити про збільшення середнього чека, потрібно зробити клієнта постійним та лояльним до вашого закладу.

Розраховується середній чек так: усю виручку, яку салон отримав за певний період, ділять на кількість відвідувачів у цей проміжок часу. Бажано розраховувати показники не по всьому салону, а за кожною послугою. Це дозволить визначити оптимальний розмір середнього чека окремо для манікюрних процедур, окремо – для перукарень та окремо – для візажистів.

2 ефективні стратегії збільшення середнього чека в салоні краси

Збільшення середнього чека призведе до того, що прибуток салону помітно підвищиться. І якщо вам вже вдалося найскладніше: залучити потенційного клієнта і зробити його постійним, то нова мета навряд чи викличе у вас складнощі. Головне – правильно підійти до справи. Ми зібрали дві робочі стратегії, які швидко принесуть позитивний результат.

Пропозиція супутніх послуг у салоні краси

Клієнти не так часто ризикують та пробують нові процедури. Однак, якщо адміністратор вміє вести діалог і зацікавити людину, він зуміє переконати гостя записатися на процедуру, яка згодом може йому сподобатися.

Тут, звісно, ​​важливо враховувати першочергову причину візиту. Так, наприклад, якщо відвідувач записався на фарбування, а в цей час у вас вільний майстер з манікюру та педикюру, запропонуйте йому зробити одразу дві процедури по черзі. Тут важливо не бути надто байдужим, і водночас не стати надто нав’язливим. Потрібна золота середина.

І звичайно, слідкуйте за доречністю процедури – пропонувати людині, яка прийшла на відновлення волосся кератином, фарбування недоцільно, оскільки ці дві процедури не можна проводити в один день.

Щоб адміністратор не розгубився, продумайте супутні послуги кожної процедури. Найчастіше це:

  • стрижка + догляд за волоссям, укладання;
  • манікюр + масаж для рук;
  • фарбування брів + нарощування або ламінування вій, легкий денний макіяж і т.і.

І звичайно, важливо, щоб супутні послуги були негайними, і клієнт не чекав, поки майстер звільниться.

Ще один прийом: запропонувати знижку на супутню послугу. Невелике зниження вартості процедури робить її привабливішою, і покупець з більшою ймовірністю захоче спробувати і записатися до майстра. Головне – відмовтеся від шаблонних фраз, які більшість відвідувачів пропускає повз вуха, і придумайте свій стиль спілкування з гостями салону.

З усіх можливих послуг пропонуйте дорожчу

Ще одна ефективна стратегія, яка швидко вплине на збільшення середнього чека. Вам достатньо пропонувати послугу, яка коштуватиме дорожче. Так, наприклад, якщо клієнт записується на стрижку, запропонуйте йому підстригтися у кваліфікованого майстра, вартість робіт якого помітно вища. Додатково можна прорекламувати укладання волосся, яке зазвичай майстер робить за 10-15 хвилин, але завдяки якому при цьому підвищується середній чек в салоні.

Звичайно, це не означає, що потрібно записувати клієнта тільки до дорогих майстрів. Залишіть людині можливість вибирати. Обов’язково наймайте і фахівців-початківців, послуги яких коштують трохи дешевше – так ви будете доступнішими для широкого кола потенційних клієнтів.

Схожі пости