Чек-лист таємного покупця у салоні краси

0
Поширити

Послуги таємного покупця сьогодні використовуються досить часто. Все тому, що такий прийом дозволяє на 100% точно зрозуміти, як відбувається обслуговування у салоні краси. Таємні покупці приходять як звичайні клієнти, випробовують на собі послуги, якість сервісу та продукцію, яку використовують майстри.

Багато власників салонів краси направляють таємних покупців до своїх закладів. Так можна перевірити роботу команди та своєчасно виявити помилки та прогалини. Давайте розберемося, на що таємному покупцеві потрібно звертати увагу, і складемо чек-лист основних критеріїв перевірки салону.

Навіщо потрібні послуги таємних покупців?

Не завжди власники салонів можуть контролювати роботу закладу та всіх своїх співробітників. Складно постійно бути присутнім на робочому місці та стежити, наскільки ввічливо адміністратори та майстри спілкуються з усіма клієнтами та наскільки вони якісно виконують свої завдання.

Саме з цією метою потрібен таємний покупець, здатний перевірити співробітників салону, щоб власник міг переконатися у гідному рівні сервісу.

Так, така послуга оплачується, однак вона коштує кожної витраченої на неї копійки. Додатково можна забезпечити таємного покупця прихованою камерою. З нею ви зможете наживо спостерігати, як персонал спілкується з клієнтом під час відсутності директора.

Що має бути у чек-листі таємного покупця?

Усі таємні покупці, які відвідують салони краси, зазвичай знають, на що звертати увагу для перевірки працівників салону. Як правило, у цьому списку кілька уточнень:

  • як привітали клієнта, чи запропонували йому склянку води, чашку чаю чи кави;
  • як зреагували на запитання відвідувача та яке вирішення проблеми запропонували;
  • чи пропонували якісь послуги після виконаної процедури;
  • якою була поведінка та манера спілкування співробітників;
  • яка музика була в салоні на момент процедур;
  • наскільки голосно говорили майстри та адміністратори між собою;
  • чи відчувався запах цигарок на вході чи від працівників;
  • як адміністратори реагували на зауваження клієнтів (наприклад, зменшити гучність музики);
  • яка була реакція на прохання принести воду чи каву;
  • як реагують майстри на прохання про додаткові пропозиції та побажання від клієнта.

Такий контроль може здатися зайвим. Однак тільки він дозволяє зрозуміти, як функціонує ваш бізнес за вашої відсутності. Особливо таємний покупець потрібен, якщо ви відчуваєте, що в колективі є конфлікти та проблеми або якщо ви припускаєте, що співробітники втрачають мотивацію до роботи.

До речі, ще один варіант, як задіяти таємного покупця, це відправити його до салону конкурентів. Ви навіть можете піти туди самі, скориставшись чек листом і перевіривши сусідні салони, дізнавшись про їхні сильні та слабкі сторони.

Головне – співпрацювати з таємним покупцем, який спеціалізується у бьюті-індустрії та зможе ставити правильні питання, помічати всі нюанси та проблеми у закладі.

Схожі пости