Як просувати салон краси? Топ маркетингових ідей та стратегій

0
Поширити

Бьюті-індустрія продовжує активно розвиватися, і нові салони відкриваються один за одним. У той же час можна спостерігати, як деякі заклади не витримують і року роботи та закриваються, не набравши клієнтської бази. А все тому, що мало просто відкрити двері свого салону для відвідувачів. Потрібно продумати рекламну стратегію, яка б залучила потенційних клієнтів.

Просування салону – це багатоетапний комплексний процес, який потребує вивчення цільової аудиторії, аналізу конкурентів тощо. Ми зібрали цікаві та ефективні маркетингові ідеї для салону краси, які ви можете втілити вже сьогодні.

Особливості локальної реклами салонів краси

Відкриваючи салон краси, власники часто шукають конкретне розташування закладу. Люди майже не приїжджають з одного кінця міста до іншого, щоб зробити манікюр, а шукають майстрів поблизу. І вам важливо зробити все, щоб люди, які мешкають у радіусі вашого салону, знали про його існування.

Із цим допоможе стратегія оформлення реклами поблизу салону. Це може бути:

  1. Рекламний банер, який перебуватиме на виду і привертатиме увагу перехожих щодня.
  2. Колаборація із партнерами. Об’єднайтесь з компаніями, які знаходяться поблизу та рекламуйте послуги один одного. Так ви зможете обмінятись клієнтською базою.
  3. Вивіска. При її оформленні виявіть оригінальність та креативність. Вивіска має бути помітною, розпізнаваною (тобто такою, щоб усі літери в назві салону читалися), у стилі та концепції закладу.

Онлайн-просування салону: ефективні прийоми реклами

Один із популярних та ефективних методів, як залучити клієнтів до салону краси, – скористатися онлайн маркетингом. Багато клієнтів сьогодні реєструються в соціальних мережах та активно ведуть свої сторінки. А тому салони не повинні відставати. Ведення сторінки в Інстаграм або Facebook дозволить краще пізнати клієнтів та налагодити комунікацію.

Інтернет-просування – це багатокомпонентна стратегія, яка включає розсилку, SEO просування, розміщення таргетингової реклами тощо.

Якою є найкраща тактика для реклами в інтернеті і як просувати салон краси?

  1. Оформіть веб-сайт. На ньому має бути весь перелік послуг, а також відгуки клієнтів. Бажано розмістити фото до/після, щоб потенційні відвідувачі салону могли оцінити якість процедури.
  2. Розмістіть на сайті блог. Головне слідкуйте, щоб у ньому розміщувався авторський унікальний та експертний контент. Це може бути опис нових послуг, інформування про акції та знижки, новини з бьюті-індустрії.
  3. Ведіть соціальні мережі. Реклама салону краси в Інстаграмі може принести більше клієнтів, ніж банери та листівки разом узяті.
  4. Активно ведіть свою сторінку, викладайте фотографії, розіграші, опитування тощо. Головне – намагайтеся вести обліковий запис в єдиному стилі. Для цього краще скористатися послугами smm-ника.
  5. Конкурси. Розіграйте в соцмережах або на сайті будь-яку послугу за умови, що користувачі повинні будуть розмістити інформацію про ваш салон на своєму обліковому записі. Так ви зможете отримати нових підписників, які згодом можуть стати вашими постійними клієнтами.

Ще один плюс соцмереж – у них можна просувати пости, охоплюючи ще більше цільової аудиторії.

Ще кілька секретів просування салону

Це не зовсім маркетинг у звичному його розумінні. Проте, деякі невеликі лайфхаки зможуть виділити ваш заклад серед конкурентів:

  1. Продумайте унікальну і неповторну концепцію: стильний інтер’єр, нові ще маловідомі послуги, використання косметичних продуктів, які складно знайти в місті або районі.
  2. Створіть власний бренд, продумавши історію створення салону. Коли відвідувачі знають, що стоїть за звичайним салоном краси, скільки ресурсів було вкладено у його створення, вони стають лояльнішими.
  3. Продумайте зону селфі. Відведіть невелике місце у салоні під зону, де клієнти можуть робити фотографії після процедур. Нехай там буде фон із хештегом або назвою вашого салону. Так він залишиться на фото та приверне увагу, коли відвідувачі розмістять селфі на своєму обліковому записі в соцмережах. Це проста та найефективніша фішка просування салону руками клієнтів.

Ну і головне – будьте відкриті до всього нового. Слідкуйте за тенденціями у сфері просування салонів краси, залучайте сторонні майданчики, у тому числі YouTube, популярні сайти та форуми на цю тематику. Такий комплексний підхід та оригінальність дозволять зробити рекламу ефективною та виділити ваш салон серед конкурентів.

Схожі пости