Як просувати салон краси? Топ маркетингових ідей та стратегій

0
Поширити

Бьюті-індустрія продовжує активно розвиватися, і нові салони відкриваються один за одним. У той же час можна спостерігати, як деякі заклади не витримують і року роботи та закриваються, не набравши клієнтської бази. А все тому, що мало просто відкрити двері свого салону для відвідувачів. Потрібно продумати рекламну стратегію, яка б залучила потенційних клієнтів.

Просування салону – це багатоетапний комплексний процес, який потребує вивчення цільової аудиторії, аналізу конкурентів тощо. Ми зібрали цікаві та ефективні маркетингові ідеї для салону краси, які ви можете втілити вже сьогодні.

Девушка с ноутбуком

Як розрекламувати салон краси: всі основні методи

Незвичайні салони краси з цікавим інтер’єром, широким спектром послуг та якісним сервісом не можуть не приваблювати клієнтів. Проте буває так, що навіть найпродуманіші всередині заклади залишаються непоміченими через відсутність маркетингової стратегії та креативних ідей для реклами.

Нижче ми зібрали та описали ті ідеї для бізнесу, які дійсно працюють:

Офлайн-прийоми:

  1. Рекламні банери.
  2. Колаборація з партнерами салону краси.
  3. Оригінальна вивіска.

Онлайн-просування салону:

  1. SEO-просування та таргетинг в соціальних мережах.
  2. Оформлення та активне ведення сайтів та акаунтів у соцмережах.
  3. Конкурси та розіграші призів.
  4. Програма для запису клієнтів.

Унікальні пропозиції:

  1. Оригінальна концепція інтер’єру.
  2. Історія власного бренду.
  3. Селфі зона.

Рекламний банер: як піарити салон краси у своєму районі?

Відкриваючи салон краси, власники часто шукають конкретне розташування закладу. Люди майже не приїжджають з одного кінця міста до іншого, щоб зробити манікюр, а шукають майстрів поблизу. І вам важливо зробити все, щоб люди, які мешкають у радіусі вашого салону, знали про його існування.

Із цим допоможе стратегія оформлення реклами поблизу салону. Це може бути:

Стратегія 1: Рекламний банер

Елемент зовнішньої реклами, який перебуватиме на виду та привертатиме увагу перехожих щодня. Банер повинен описувати основні переваги вашого салону, його назву та точну адресу. Вчасно змінюйте зовнішню рекламу, додаючи актуальні акції, анонс розіграшів тощо. 

Існують й інші методи просування салону краси на локальному рівні:

Стратегія 2: Колаборація з партнерами

Об’єднайтесь з компаніями, які знаходяться поблизу та рекламуйте послуги один одного. Так ви зможете обмінятись клієнтською базою.

Стратегія 3: Вивіска

При її оформленні проявіть оригінальність та креативність. Вивіска має бути помітною, впізнаваною (тобто такою, щоб усі літери в назві салону читалися), у стилі та концепції закладу.

При цьому вона не обов’язково має бути яскравою, іноді навіть стримані відтінки можуть бути помітними. Особливо якщо навколо вашого салону всі заклади мають строкаті вивіски.

Онлайн-просування салону: ефективні прийоми реклами

Один із популярних та ефективних методів, як залучити клієнтів до салону краси, – скористатися онлайн маркетингом. Багато клієнтів сьогодні реєструються в соціальних мережах та активно ведуть свої сторінки. А тому салони не повинні відставати. Ведення сторінки в Інстаграм або Facebook дозволить краще пізнати клієнтів та налагодити комунікацію.

Інтернет-просування – це багатокомпонентна стратегія, яка включає розсилку, SEO просування, розміщення таргетингової реклами тощо.

Стратегія 4: SEO-просування

Інтернет-просування – це багатокомпонентна стратегія, яка включає розсилку, SEO просування, розміщення таргетингової реклами тощо. Наприклад, згідно зі статистикою, близько 90% сторінок не можуть розвиватися в пошуковій системі Google органічно. Для цього потрібні зусилля SEO-фахівців, які розуміються на алгоритмах пошукової системи, її законах та принципах роботи. А це і ключові слова/фрази, і контент-план, і пошук правильних зображень.

Якою є найкраща тактика для реклами в інтернеті і як просувати салон краси?

Стратегія 5: Оформіть сайт та ведіть соціальні мережі

На ньому має бути весь перелік послуг, а також відгуки клієнтів. Бажано розмістити фото до/після, щоб потенційні відвідувачі салону могли оцінити якість процедури.

Розмістіть на сайті блог. Головне слідкуйте, щоб у ньому розміщувався авторський унікальний та експертний контент. Це може бути опис нових послуг, інформування про акції та знижки, новини з б’юті-індустрії.

Реклама салону краси в Інстаграмі може принести більше клієнтів, ніж банери та листівки разом узяті.

Активно ведіть свою сторінку, викладайте фотографії, розіграші, опитування тощо. Головне – намагайтеся вести обліковий запис в єдиному стилі. Для цього краще скористатися послугами smm-ника.

Стратегія 6: Конкурси

Розіграйте в соцмережах або на сайті будь-яку послугу за умови, що користувачі повинні будуть розмістити інформацію про ваш салон на своєму обліковому записі. Так ви зможете отримати нових підписників, які згодом можуть стати вашими постійними клієнтами.

Ще один плюс соцмереж – у них можна просувати пости, охоплюючи ще більше цільової аудиторії.

Стратегія 7: Додаток для запису клієнтів як інструмент просування салону краси

Саме наявність програми для онлайн-запису є великою перевагою для багатьох потенційних клієнтів салону. Мало хто хоче сьогодні дзвонити адміністраторам чи майстрам, щоби записатися на процедуру. CRM програми – це можливість за кілька секунд вибрати відповідні дату та час та забронювати їх.

Система обліку клієнтів Integrica допомагає провести комплексний аналіз роботи студії, визначити її сильні та слабкі сторони, зрозуміти як збільшити кількість лояльних клієнтів. Користувачам будуть доступні такі фішки, необхідні для піару салону краси:

Список клієнтів салону з історією послуг. Ви можете сортувати відвідувачів за окремими категоріями та надсилати розсилку про акції, знижки або інші цікаві пропозиції тієї чи іншої групи.

Відстеження фінансових потоків. Вам будуть доступні всі витрати та весь прибуток салону в окремий період. Це дозволяє оптимізувати витрати, перерозподілити бюджет на рекламу: зовнішню або прицільну (таргетинг).

Як розвивати салон краси: ще кілька секретів просування у 2022 році

Це не зовсім маркетинг у звичному його розумінні. Проте, деякі невеликі лайфхаки зможуть виділити ваш заклад серед конкурентів:

Стратегія 8: Концепція салону

Продумайте унікальну і неповторну концепцію: стильний інтер’єр, нові ще маловідомі послуги, використання косметичних продуктів, які складно знайти в місті або районі.

Стратегія 9: Iсторія бренду

Створіть власний бренд, продумавши історію створення салону. Коли відвідувачі знають, що стоїть за звичайним салоном краси, скільки ресурсів було вкладено у його створення, вони стають лояльнішими.

Стратегія 10: Селфі зона

Продумайте зону селфі. Відведіть невелике місце у салоні під зону, де клієнти можуть робити фотографії після процедур. Нехай там буде фон із хештегом або назвою вашого салону. Так він залишиться на фото та приверне увагу, коли відвідувачі розмістять селфі на своєму обліковому записі в соцмережах. Це проста та найефективніша фішка просування салону руками клієнтів.

Існує багато способів, як розкрутити новий салон краси. Але головне – будьте відкриті до всього нового. Слідкуйте за тенденціями у сфері просування салонів краси, залучайте сторонні майданчики, у тому числі YouTube, популярні сайти та форуми на цю тематику. Такий комплексний підхід та оригінальність дозволять зробити рекламу ефективною та виділити ваш салон серед конкурентів.

Схожі пости