Інновації та свіжі тенденції у бьюті-індустрії

0
Поширити

Бьюті-сфера розвивається сьогодні зі стрімкою швидкістю. Світ і люди змінюються, так само, як і підходи до надання послуг та загальні тенденції догляду за собою. Те, що було вчора на піку популярності, сьогодні зазнає краху. І далеко не всі салони краси встигають за цими інноваціями.

Ми зібрали для вас нові прийоми та тактики, а також послуги, які будуть актуальними протягом 2022 року.

Автоматизація процесу

Керувати всіма процесами, що відбуваються в салоні краси самостійно – можна, але складно. І точно не потрібно. Тим більше сьогодні, коли інновації у світі краси дісталися не лише апаратних процедур, а й організації роботи всіх членів команди салону.

Що нового в індустрії краси з’явилося для полегшення роботи адміністратора та майстрів? Йдеться про спеціальні програми, які автоматизують усі процеси та знімають зайве навантаження з людини. Ведення таких програм дозволяє:

  • відстежувати усі записи клієнта;
  • завжди мати під рукою клієнтську базу;
  • організовувати автоматичні розсилки повідомлень;
  • відстежувати прибуток та витрати закладу тощо.

З цими завданнями впорається програма управління салоном краси – Integrica. Протестуйте програму під час безкоштовного періоду протягом 7 днів і оцініть свою ефективність з помічником.

Навчання домашнього догляду

У сучасному ритмі життя не всі люди можуть регулярно відвідувати салони краси. Хтось може дозволити собі виклик майстра додому, тоді як іншим доводиться поратися самостійно.

У цій ситуації салонам краси краще стати на бік своїх клієнтів. Так і вчинили деякі закордонні заклади. Так з’явилися нові напрями у роботі закладів – правила та туторіали, як доглядати за собою у домашніх умовах. Майстри пишуть експертні тексти або знімають відео, допомагаючи клієнтам вдома виконувати процедури, наближені до салонних.

Здається, що такий підхід призведе до втрати клієнтів та прибутку. Проте люди, як правило, цінують лояльне ставлення до себе та турботу. Тому вони з більшою ймовірністю у разі необхідності (наприклад, для професійного вечірнього макіяжу або весільної зачіски) прийдуть до салону, який допоміг їм навіть за сильної завантаженості почуватися доглянутими та красивими.

До речі, є спосіб не втрачати виручку – навчаючи клієнтів використовувати професійні доглядові засоби, вдома ви можете продавати їм ту саму продукцію. Бажано зупинитися на брендах, які складно зустріти у вашому місті чи районі. І ось про це наш наступний пункт.

Незалежні бренди

Так, є косметичні гіганти, корпорації, які точно не поступляться своїм лідерством – їхню косметику можна знайти в багатьох салонах, вона якісна та перевірена часом. У той же час у полі зору з’являються незалежні бренди, які створюються інфлюенсерами та окремими фахівцями. І їм клієнти також довіряють.

Наприклад, Ріанна випустила свою марку косметики Fenty Beauty, Кім Кардашьян – лінійку товарів KKW Beauty. Ну і не забуватимемо про Кайлі Дженнер, яка вже стала всесвітньо відомою за свій бренд Kylie Cosmetics.

Всі новинки в б’юті-сфері від цих брендів зустрічаються ажіотажем і супроводжуються бурхливою реакцією покупців. Тому при виборі косметичних засобів для свого салону звертайте увагу на продукцію відомих знаменитостей, сміливих стартаперів, які засновують нові технології та прийоми, професіоналів, які пішли в «самостійне плавання».

Більшість інді-брендів сповідує все те, що близьке сучасній людині:

  • еко-тренди та відмова від косметики, що тестується на тваринах;
  • вихід за рамки у тому, що стосується відтінків косметики.

Натуральність – найкращий макіяж

Втомившись від яскравих фарб та сміливих дизайнів манікюру на повсякденній основі, багато хто повернувся до витоків, де важлива насамперед акуратність та доглянутість. Сучасні косметологи знають, що кілька шарів тонального крему і консилера, навіть якщо це делікатна і дбайлива для шкіри продукція, забивають пори і призводять до передчасного старіння обличчя.

Це трохи відсунуло популярний колись контуринг – сьогодні у моду увійшла любов та прийняття свого обличчя з його контурами та родзинкою. Звісно, ​​косметика може коригувати дрібні дефекти. Однак навіть у такому разі клієнти частіше віддають перевагу натуральній та екологічно чистій продукції без сульфатів, парабенів тощо.

Не обов’язково дотримуватися всіх нових течій та тенденцій. Проте, щоб не відставати, потрібно хоча б знати і розуміти, чим цікавляться і на який підхід до себе очікують сучасні клієнти. Ми зібрали найактуальніші новинки у бьюті-сфері, які набирають обертів у всьому світі і які вже потроху добираються і до нас. Будьте на гребені хвилі, щоб зберегти та продовжувати розвивати свій бізнес.

Схожі пости