Перехід у програму керування салоном: досвід власника студії Time to Shine

0
Поширити

Коли власники та адміністратори б’юті-студій протягом тривалого часу для ведення записів клієнтів використовували блокнот чи таблиці в Excel, перейти на новий підхід може бути непросто. Всі переваги програм для автоматичного керування студнівелюються перед відсутністю досвіду та страхом нового. 

Втім, поборовши другу перепону, ви легко подолаєте і першу. Саме це демонструє успішний досвід наших клієнтів, які одного разу вирішили змінити свій підхід до керування та довірились програмі Integrica.

Integrica для б’юті-студій

Програма Integrica особливо актуальна для власників студій з невеликою кількістю персоналу. Лише на перший погляд здається, що такі б’юті заклади можуть вести свою справу без автоматизованих програм. Втім, для власного розвитку потрібно навчитись делегувати процеси, які не потребують вашого постійного контролю.

Наші клієнти, на практиці переконались що, чим більше ви берете від CRM програм, тим більше користі ви отримуєте для себе та своєї справи. І не варто зупинятись лише на календарі.

Історією свого переходу з ручного ведення справи на керування власною студією за допомогою Integrica поділився наш давній клієнт, власник beauty-студії “Time to Shine”– Євгеній Бровко.

“До роботи з Integrica підштовхнула сама відповідальність за свою справу” – розповідає Євгеній Бровко

Власник студії, Євгеній

Я став власником студії і хотів чітко все контролювати, бачити всі цифри правдиво. До ведення бізнесу за допомогою crm підштовхнула сама відповідальність за свою справу.

Раніше я вів картки клієнтів у паперовому вигляді, але траплялось так, що вони губились, тому потрібно було зберігати всю інформацію про клієнта в електронному варіанті.


Для мене був важливий контроль та можливість рахувати витратні матеріали, адже тепер в мене з’явились співробітники


Потрібно було фіксувати точну кількість використаної фарби та інших матеріалів.

За функціоналом одразу було легко зрозуміти що до чого, мені внесли мою базову інформацію, тому адаптація зайняла кілька днів – і можна було користуватись Integrica.

Сьогодні я вже не уявляю, як це – вести усі записи та бухгалтерію у паперовому варіанті.

Схожі пости