Чек-лист, яким має бути сервіс для клієнтів VIP

0
Поширити

VIP клієнти – це окрема категорія людей, яка знає, що за особливе ставлення та спеціальні послуги потрібно платити. Їх обслуговування потребує особливого підходу та рівня. І важливо, щоб усі співробітники мали достатні навички та знання з роботи з особливо важливими відвідувачами.

Який він ідеальний співробітник для VIP клієнта?

Далеко не всі консультанти та майстри можуть на належному рівні провести обслуговування VIP клієнта. Для цього співробітнику важливо:

  1. Знати про всі товари та послуги, а також проблеми компанії. Це дозволить відповісти на всі запитання клієнта та забезпечити належний рівень консультації.
  2. Розуміти усі переваги салону, у якому він працює. Так вийде не просто зацікавити клієнта, а й сформулювати, чому варто записатися на послугу саме до вас.
  3. Вміти вести діалог, володіти ораторським мистецтвом та грамотною мовою.
  4. Постійно розвиватися у своїй сфері. Це може бути проходження курсів, майстер-класів, тренінгів або читання спеціалізованої літератури.
  5. Вміти працювати зі скаргами клієнтів, а також з іншими небажаними реакціями, наприклад, маніпуляцією, критикою (яка може бути не завжди конструктивною), злістю або навіть агресією. Важливо, щоб консультант не почав атакувати у відповідь, а навпаки – навіть під час активного та не завжди приємного діалогу зумів запропонувати шляхи вирішення проблеми.
Клієнтки салону на послугах

Як працювати з VIP клієнтами?

  1. Жодної безцеремонності у розмові. Таким клієнтам потрібна ваша експертність. Так, дружелюбність важлива, але її можна виявити в тоні розмові, посмішці, привітанні, бажанні допомогти.
  2. Розуміння цінностей клієнта. Жодного засудження і гордовитого погляду. І тим більше неприкритої (або навіть прикритої) заздрості. Клієнт чекає від вас повного розуміння його цінностей.
  3. VIP клієнти готові платити за сервіс більше, ніж багато інших. Ви й так на них заробите. Тож надавати послугу лише заради продажу цієї послуги не варто. Важливо вирішити проблему, з якою звернувся до вас відвідувач.
  4. Уміння виконувати роботу у найкоротші терміни – також має високий пріоритет. Не примушуйте людей чекати. Співробітник повинен уміти організовувати весь робочий процес так, щоб не було жодних затримок.

Отримати VIP клієнтуру – це почесно для будь-якої компанії. При цьому особливо складно утримати таких вибагливих відвідувачів. Забезпечивши індивідуальний підхід та правильно підготувавши співробітників, ви зможете зробити елітних клієнтів постійними відвідувачами вашого салону.

Схожі пости