Почати керувати салоном краси у CRM-системі після того, як роками працював у паперовому блокноті, — надзвичайно складно. Треба перенести всю базу контактів у програму, структурувати свої послуги й ціни, навчитися вести бухгалтерію й, власне, звикнути до нового способу запису даних. Але ця трансформація на користь, бо вже через місяць звільняє час, покращує сервіс салону й робить його роботу підконтрольною.
Ми вирішили написати матеріал про те, що дав перехід в Integrica нашим клієнтам, як у них відбувався процес звикання й чому наша система найпростіша з усіх існуючих.
Що таке Integrica?
2019 року я, тоді ще один в команді, почав розробку програми для салонів краси. Це почалося як особиста історія. Моя дружина мала власний салон, але все записувала в блокноті й налагодити процеси з якісною аналітикою не могла. А я, як програміст, не міг залишитися осторонь. Тож ми разом почали дивитися, які програми вже існують на ринку й зрозуміли, що всі вони або заскладні, бо орієнтуються на великі мережі салонів, або мають забагато зайвих функцій, бо знову ж таки орієнтуються на великі мережі салонів. Простого продукту для майстрів або малого бізнесу не існувало, відтак ми вирішили його створити.
Лише необхідні функції
Головна ідея полягала в тому, щоб зібрати в продукті лише найголовніші функції, якими майстри й адміністратори салонів будуть дійсно користуватися. І першим, що вирішили вмістити, стали:
Календар із записами всіх клієнтів. Щоб адміністратор бачив розклад майстрів у єдиному сервісі, зміг записувати клієнтів у вільні вікна, планував графік.
База клієнтів. Щоб зберігати всі дані, сортувати їх за датою звернення до салону й налаштовувати рекламні смс-розсилання. Наприклад, нагадувати «ви давно у нас не були».
Запис клієнтів онлайн, без участі майстра. Щоб звільнити колег від рутинної роботи й дати клієнтам можливість користуватися зручним способом запису: самостійно вибирати час, майстра, послугу й одразу бачити вартість.
Контроль доходів і витрат. Щоб переконатися, що бізнес прибутковий.
Ці функції й зараз залишаються нашою базою. Далі ми додали прорахунок собівартості послуг, ведення складу товарів, розрахунку зарплат, тобто зробили все, щоб майстер чи власник невеликого салону вів бізнес упорядковано й бачив всі суттєві показники.
Простий вигляд програми
Коли ми випускали Integrica, то навіть не називали її програмою, системою чи CRM, бо наш продукт за користуванням значно легший, ніж значення всіх цих слів. Для Integrica навіть не потрібно нічого завантажувати чи встановлювати, просто зайти в особистий акаунт на сайті integrica.com.ua з будь-якого девайсу. Тож полюбляємо називати її саме помічником, і це в тому числі проявляється в дизайні.
1. Коли людина заходить в акаунт, усе меню з функціями поміщається в один екран монітору.
2. Стартовим екраном закріплений календар, яким доведеться користуватися найчастіше.
3. Звітів усього три й їх можна підлаштувати під себе. Звіт по продажам, звіт по записам та P&L звіт, який покаже повну картину по прибуткам і витратам за обраний період.
4. Також ми прибрали всі зайві клацання в програмі, зайві дії, пошуки функцій, щоб ви витрачали менше часу на програму і більше на відпочинок, поки очікуєте наступного клієнта.
Ми прагнули, щоб у всіх функціях людина розібралася за кілька годин і було зручно одразу перенести свої дані, а далі вже легко користувалася. Чи все вийшло, розкажуть наші клієнти.
До Integrica ми користувалися Yclients і Beauty PRO. Yclients десь рік, але він перевантажений функціями, звітами і часом просто не працював, залишаючи нас на лінії з оператором. Beauty PRO — дуже дорогий. Олександра ми знали особисто, й спробували скористатися його продуктом. Сподобалося, й користуємося вже близько року.
Для мене, як власника, Integrica дає розуміння цифр за новими та старими клієнтами, середнім чеком, щоденними сумами. Й також зручне смс-розсилання. Щомісяця я налаштовую смс для клієнтів, які у нас не були декілька місяців. І також багато клієнтів казали, що їм допомагають наші завчасні нагадування про запис — не забути й не запізнитися.
Integrica я знайшла випадково. Шукала якусь таку програму, а потім наздогнала реклама. Я бачила, що багато дівчат користувалися Yclients, але відгуки були різними, а тут мене влаштувала щомісячна абонплата, наявні функції й те, що Олександр завжди на зв’язку й в процесі навчання до нього можна було звернутися.
Загальна користь така: я контролюю всі записи, не потрібно сконтактовуватися з майстрами, не втрачаємо час, адміністратор все контролює. Друге — це смс-нагадування. Коли ми говоримо, що вам за добу прийде сповіщення про запис, клієнти відповідають “боже, це так круто, такий сервіс”. У наш час клієнти просто забувають, що в них запис, а тут така фішка, турбота.
Спочатку мені було дуже важко розібратися і звикнути, але Саша сказав: «Просто трошки терпіння». Річ у тім, що я косметолог, і у мене дуже багато послуг, лише чисток п’ять, а всього послуг з декілька десятків, тож все це треба було перенести й прописати. Але мені допомогли налаштувати відправку повідомлень, два дні вистачило, щоб внести інші дані, й тепер я розумію, наскільки насправді все було просто. Забула про блокнот, ручку, й дуже зручно, що навіть у шляху, коли клієнт телефонує — дві секунди, подивилася розклад і записала.
Найкорисніша функція для мене — це автоматичні нагадування клієнтам про їхній запис. Також можна подивитися, який вільний час залишився у графіку. Глобально Integrica впорядкувала мою роботу й ніби вивела мене як майстра на новий рівень. Через нагадування про записи клієнти відчувають, що їх цінують, про них піклуються.
Як бачите, ми нормально сприймаємо, коли клієнти говорять про складність адаптуватися. Бо адаптація завжди складна, як перехід на нову мову, переїзд у новий район, користування новим телефоном. Але ми зробили все можливе, щоб після звикання користуватися вже було просто, та й саму адаптацію спростили, створивши відео-інструкції про найголовніші функції. Поступово ми їх додаємо, а вас запрошуємо спробувати весь функціонал Integrica протягом 7 днів безкоштовного користування й переконатися, шо ваше керування салоном скоро стане зовсім інакшим.