Але ліпше сказати так: хто шукає ефективно. Особливо це стосується пошуку професійних працівників, яких завжди бракує. Розберімося, де їх шукати, крім свого особистого інстаграму.
![Сайт](https://blog.integrica.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/photo_2021-09-08-11.40.56.jpeg)
Класичні сайти з вакансіями. Не варто ігнорувати, бо люди їх досі переглядають. Але розмістіть там відразу всю потрібну інформацію, щоб телефонували тільки гідні кандидати. Вкажіть, яку роботу людині треба виконувати, за яким графіком і з якою платнею. А ось перелік стандартних особистих якостей зайвий, їх усе одно зможете перевірити тільки віч-на-віч.
![Інстаграм](https://blog.integrica.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/photo_2021-09-08-11.41.02.jpeg)
Пост в інстаграмі в лідера вашої галузі. Якщо ви стежите за популярним перукарем або іншим майстром і знаєте, що в нього активна аудиторія, домовтеся про платну публікацію. Те саме стосується відомих перукарських шкіл — аудиторія суто цільова.
![Оголошення](https://blog.integrica.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/2021-09-08-11.34.04.jpg)
Друковані оголошення в професійних магазинах, які відвідують майстри. Ваше оголошення побачать лише ті, хто вже в професії і хто користується хорошими матеріалами. Але потурбуйтеся про дизайн оголошення, друкований аркуш паперу тут не спрацює.
![Бонуси](https://blog.integrica.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/photo_2021-09-08-11.40.10.jpeg)
Бонуси своїм працівникам за рекомендації. Змотивуйте власних майстрів знайти собі колегу. Після місячного випробування людини виплатіть майстрові бонус. Це, можливо, найліпший варіант пошуку, адже майстри познайомляться заздалегідь і будуть близькими за цінностями.