Сьогодні реклама у соц. мережах приносить один з найкращих результатів. В основному ці результати дає реклама саме у лідерів думок. Здається, співпраця з блогерами стала панацеєю більшості брендів, але згадайте, як багато товарів, що їх рекламували лідери думок, проходило повз вас. Усе залежить від підготовки. Щоб реклама була ефективна, треба пройти кілька етапів:
- Визначте мету реклами: купівля, зміна сприйняття, знайомство, переконання.
- Визначте аудиторію.
- Підготуйте посадкову сторінку, на яку прийдуть люди з реклами. Сайт і соцмережі мають бути заповнені й красиві.
- Знайдіть блогерів, на яких підписана ваша цільова аудиторія і яким вона довіряє. Якщо блогера дивляться, тільки щоб з нього покепкувати, до його рекомендацій навряд чи дослухатимуться.
- Обговоріть з блогером усі фінансові й організаційні умови.
- Разом або самі створіть рекламне оголошення. Реклама має бути повністю в стилістиці блогера, інакше читачі легко зрозуміють, що писала людина не сама й не щиро.
- Швидко реагуйте на всі вхідні запити нових клієнтів.
- Проаналізуйте, яких результатів досягла реклама й чи гра була варта свічок.
Але, не інстаграмом єдиним. Ще один спосіб заявити про себе – медіа. Кожен бізнес певної миті ставить запитання: «Як потрапити на сторінки газет і журналів?». Здається, що за публікацію в ЗМІ завжди треба викласти велику суму, але це не так.
Видання зацікавлені в оригінальному й корисному контенті. І якщо ви принесете його безоплатно, то спростите життя всій редакції. Гарний приклад — лукбуки G.Bar, які він випускає щосезону й до певних свят, демонструючи б’юті-тренди. Для цих матеріалів бар проводить спеціальні фотосесії й готує історії про кожен образ. Салон виступає експертом галузі й автором контенту, тому згадку про нього з тексту не вилучають. Хіба не геніальний спосіб прорекламувати себе?