Буде штурм! Залучайте майстрів до пошуку нових ідей для салону.

0
Поширити

Якщо у вашого салону назріла потреба в нових ідеях, спробуйте згенерувати їх у форматі мозкового штурму з працівниками. Цей метод давто став ефективним інструментом для пошуку креативних ідей вирішення проблем. Можна навіть сказати традиційним. Варіантів запитань, які ви можете вирішити таким способом безліч. Наприклад, ось такі:

1. Нові послуги цього сезону.

2. Як рекламувати.

3. В якій комбінації пропонувати клієнтам.

На декілька не великих запитань вистачить однієї години. Якщо питань більше, подовжте час, але розділіть його на проміжки не більш як по годині.

Команда проводе мозковий штурм

А щоб зібрання не перетворилося на Сорочинський ярмарок, дотримуйтеся правил:

  • Розподіліть працівників на команди по троє (якщо вистачає людей) або будьте однією командою. Якщо їх кілька, з’явиться конкуренція.
  • Винесіть чіткі питання на обговорення, запишіть їх на дошці.
  • Виділіть точний час на штурм. Визначений час активізує креативність людей, ніхто не страждатиме від ефекту чистого аркуша.
  • Після кожної години команди мають презентувати свої результати. Їхні думки кристалізуються, а інші учасники надихнуться певними ідеями й зможуть розвинути їх.
  • Підбийте підсумки зустрічі. Напишіть план упровадження нових рішень і вкажіть відповідальних осіб. Майстри зрозуміють, що зустріч була не даремна й вони вплинули на розвиток салону.
  • Отримайте зворотний зв’язок. Запитайте працівників, що їм сподобалося, а що вони поліпшили б.

Співпрацюйте зі своїми майстрами й не соромтеся просити про допомогу. Так ви станете командою, а салон буде на висоті.

Схожі пости