Найефективніший і найдієвіший спосіб залучити нову клієнтуру в салон – це скористатися схемою сарафанного радіо. Сарафанний маркетинг – потужний інструмент, контрольований запуск якого залучить безліч потенційних клієнтів.
Схема запуску сарафанного радіо у салоні складається з 3-х ключових моментів:
- Людина отримує позитивне враження від отриманої послуги, яка перевищила її очікування.
- Запит рекомендацій майстром.
- Подяка споживачеві за рекомендацію.
Нижче ми розповімо, як ненав’язливо запитати рекомендацію, а також про тонкощі подяки клієнтам.
Як делікатно попросити рекомендацію майстром?
Як правило, у запиті рекомендації головну роль відіграє адміністратор. Він повідомляє клієнтів про майбутні заходи, купони на знижку та проведення майстер-класів. Більшість відвідувачів пропускають цю інформацію повз вуха, вважаючи марною.
Найкращим рішенням буде передати цю функцію майстру. Чому, спитаєте ви? Клієнт більше часу проводить з майстром, довіряє йому та прислухається до його порад. Почувши новини про чинні акції від перевіреної особи, збільшується ймовірність того, що людина запам’ятає та скористається нею у майбутньому.
Схема запитування рекомендації через салонних майстрів
- Спеціаліст самостійно вибирає клієнта для запиту рекомендацій. Сенс у тому, що за рекомендацію послуг у нашому салоні ми пропонуємо подарунок. При цьому необхідно взаємодіяти з клієнтом безпосередньо.
- При цьому пропозиція майстра виглядає не як агітація, а подарунок, подяка.
- Потім спеціаліст пропонує клієнту «рівноцінний обмін» – вручає акційний купон та розповідає про умови використання.
Якою ж має бути подяка клієнту?
Пропозиція має бути привабливою і відрізнятися від загальнодоступних акцій салону, щоб клієнт відчув себе по-справжньому особливим. Це важливо. Наприклад, знижка 60% на наступний манікюр для вас та вашої подруги.
Подяка приверне увагу, якщо вона унікальна та не зустрічалася в інших салонах краси.
Важливо, щоб майстер міг сам вибирати, кому зробити такий подарунок. Таке «дякую» буде актуальним як для перукарів, так і для косметологів. Необхідно підібрати актуальну для цього клієнта послугу та розмір дисконту.
У чому важливість пропозиції?
Мета нашої пропозиції – привернути увагу клієнта, який раніше не робив рекомендацій, та спонукати людину до дії.
На відміну від загальної акції салону, наприклад, «приведи подругу – лови знижку», ця «подяка» пропонується вибірково та працює ефективно.
Чи це вигідно для салону?
Прочитавши про величезні купони знижок можна подумати, що після такого салон зіштовхнеться лише зі збитками. Слід нагадати, що:
- дисконт не видається усім зустрічним. Фахівець знає, хто з клієнтів постійно звертається за послугами до вашого салону – і пропонує саме йому;
- перевага сарафанного радіо полягає в тому, що людина, яка прийшла за рекомендацією, буде повною копією постійної відвідувачки, адже люди спілкуються зі схожими на себе людьми.
Що варто зробити прямо зараз?
- Дізнайтеся у спеціалістів салону, які послуги користуються популярністю серед клієнтів.
- Затвердіть із ними дисконтні пропозиції.
- Підготуйте матеріали для успішного маркетингу.
- Розпишіть та опрацюйте з майстрами фрази при запиті рекомендацій.
- Створіть таблицю, в якій відмічайте кількість подарованих дисконтів, що повернулися, від майстрів.
Важливо! Експериментуйте з купонами та аналізуйте результати. Проаналізувавши отримані дані, ви зможете підібрати оптимальну пропозицію для своїх клієнтів та зменшити «втрачені» купони до нуля.