Ідеї ​​та лайфхаки для залучення клієнтів у салон краси

0
Поширити

Бьюті-індустрія розвивається з високою швидкістю. І, звісно, ​​в умовах такої конкуренції між закладами починається справжня боротьба за клієнтів. Сьогодні вже мало просто відкрити свій салон та знайти досвідчених майстрів для того, щоб клієнти пішли саме до вас. Необхідно задіяти особливу стратегію, що дозволяє виділитися серед конкурентів.

Ми зібрали ефективні та перевірені фішки для залучення клієнтів до салону краси. Оригінальні лайфхаки та секрети допоможуть розкрутитися не лише новачкам, а й людям із досвідом роботи у бьюті-індустрії.

Визначтеся з концепцією та переліком послуг у вашому салоні

Ідеальний сервіс поєднує у собі три компоненти:

  • актуальність у цільової аудиторії;
  • висока якість послуг та обслуговування клієнтів;
  • вигідна вартість серед конкурентів.

І перш ніж визначитися з концепцією, послугами та цінами, необхідно з’ясувати, хто ж є вашою цільовою аудиторією. Для цього враховуються:

  • вік;
  • рівень прибутку;
  • стать;
  • місто проживання;
  • захоплення та спосіб життя;
  • цінності;
  • потреби та мотиви.

Створивши портрет цільової аудиторії, ви зможете продумати найкращу пропозицію, яка виділить вас серед конкурентів. Важливим фактором, який використовують багато салонів, є аналіз конкурентів. Подивіться популярні послуги та актуальні ціни, продумайте, що з усього цього можна запозичити, вивчіть сильні та слабкі сторони салонів, що конкурують із вами.

Майстер перукар та клієнтка

Як залучити нових клієнтів до салону: офлайн-стратегія

Незважаючи на розвиток онлайн-стратегії просування салонів, офлайн реклама так само може використовуватися. Більше того, якщо правильно її продумати та вибрати найнезвичайніші ідеї, у вас з’явиться можливість залучити нових клієнтів у найкоротші терміни.

Що належить до офлайн-реклами? Свою ефективність показали:

  1. Організація оригінальної красивої вивіски. Це перше, що можна зробити у салоні краси для залучення нових клієнтів. Стильна вивіска – це можливість створити безпрограшне перше враження, зробити ваш заклад незабутнім і яскравим, привернути увагу перехожих. Люди, проходячи повз ваш салон, будуть звертати увагу на вивіску та оформлення фасаду. Оформлення, що запам’ятовується, зробить так, що при необхідності у людини в голові виникне образ саме вашого салону.
  2. Рекламні листівки. Вважається, що їхня роздача вже неактуальна. Але все залежить від оформлення флаєрів. Класичні листівки справді відходять у минуле і ніяк не окупаються. А ось оригінальні невеликі візитки вітаються. Їх легко зберігати в кишені або гаманці, можна навіть виготовити їх із щільнішого картону або заламінувати. Головне – не перевантажуйте візитку, краще просто залиште на ній QR-код або посилання на ваш сайт чи обліковий запис у соцмережі.
  3. Подарункові сертифікати. Сьогодні такі сертифікати часто використовують як подарунок на свята. Так ваш клієнт може купити сертифікат та подарувати його своєму другові чи родичу. А той у свою чергу вперше прийде до вашого салону, познайомиться з сервісом і, можливо, стане вашим постійним клієнтом.
  4. Співпраця з іншими компаніями. Взаємний PR дозволяє обмінятися клієнтською базою, розробити нові ідеї для просування своїх закладів. Продумайте кешбек або знижки на товари та послуги ваших партнерів, спільні конкурси та акції офлайн або у соцмережах.

Залучення нових клієнтів через інтернет

Інтернет сам є потужним інструментом для реалізації нових ідей і стратегій. Багато креативних салонів краси наразі активно залучають онлайн-рекламу. Щоправда, сьогодні її правила трохи змінилися. Раніше важливо було мати свій сайт. Сьогодні ж більшість клієнтів воліє записуватися в салон через соцмережі, месенджери або спеціальні програми. Тож подбайте і про такий спосіб комунікації.

Як ще залучити клієнтів онлайн?

  1. Ретельно продумайте оформлення своєї сторінки та сайту, розмістіть інформацію про послуги, можливо – з фото.
  2. Використовуйте таргетингову рекламу.
  3. У соцмережах продумуйте цікаві рубрики, розіграші – все, що може залучити клієнтів.
  4. Налаштуйте розсилку цікавих сповіщень про акції, нові послуги, знижки тощо.

Впроваджуйте креативні ідеї для салону краси по одній або комбінуйте їх, продумуючи безпрограшну стратегію. Боротьба за клієнтів не повинна бути жорстокою та нечесною. Ви легко можете показати свою перевагу в індустрії та залучати нових клієнтів, перетворюючи їх на постійних гостей вашого салону.

Схожі пости