Нещодавно наша команда поспілкувалася з Наталією, власницею салону краси у Трускавці. Їй 35 років, вона заміжня, виховує двох дітей і є професійним майстром манікюру, яка вирішила відкрити власний салон. Наталя поділилася з нами своїм досвідом переходу на CRM-програму для управління бізнесом. Впевненні, цей досвід буде корисним для всіх.
Декілька років до створення бізнесу я пропрацювала майстром манікюру в одному з місцевих салонів. Але мрія створити власну студію завжди лишалась, навіть з появою дітей я не могла від неї відмовитись. Хоч всі казали, що буде складно і не факт що в мене вийде все, що я там напланувала.
Коли наступив момент, що далі чекати було не можна, ми з чоловіком порадилися і вирішили усі наші заощадження вкласти у створення салону краси. Так, це були порівняно невеликі кошти, і тепер я це розумію. Однак на той момент я була впевнена, що їх вистачить на те, щоб відкрити студію, запустити рекламу і почати заробляти вже через кілька місяців.
Створити салон краси з нуля доволі складно й довго, особливо коли до того не займалась бізнесом взагалі, а заощаджень вистачало лиш на відкриття студії і перші пару місяців її існування. Пару тижнів я вишукувала місце. Хотілось, щоб повз салон проходили якомога більше людей, щоб це була популярна в місті локація.
Після цього почались ремонти, які тривали вічність, та запуск бізнесу. Думала (наївна), що після відкриття більшість проблем відпаде,але ж ні! Їх ставало більше. Процеси були не автоматизованими і я мусила стежити за усім, що відбувається в салоні. Це вже зараз я розумію, які робила помилки. Наприклад, вела записи в блокнотах і часто губила листочки, на яких записано щось важливе. Чи розраховувала працівникам зарплату вручну. А ще – не відстежувала скасування записів або неявку клієнтів.
І коли з’явилось бажання продавати косметичну продукцію в салоні, через весь цей хаос з контролем записів стенд стояв порожнім. Не було в мене ні часу, ні можливостей вести облік товару, прорахувати його вартість та красиво розставити. Здавалось, я багато чого роблю не так. Але насправді проблема була лише у відсутності автоматизації роботи.
Знайомство з CRM програмою для салонів краси Integrica
Коли дізналася, що існують програми, які помітно полегшують ведення бізнесу власникам салонів краси, вирішила спробувати скористатися їхнім функціоналом. Для початку вибрала BeautyPRO, проте введення її виявилось доволі складним, особливо для такої початківиці, як я. Далі знайшла Cleverbox, яка також мала хороший функціонал, проте коштувала доволі дорого. Салон ще не настільки був прибутковим, щоб я могла собі дозволити таку дорогу підписку. Деякі програми (Altegio та DIKIKI) відпадали через те, що були створені в Росії, деякі – через тотальну незручність чи недостатню функціональність (Bloknotapp та easyweek).
Рішення прийшло несподівано – в телеграм чаті Beauty Communication, в якому я є активним підписником, хтось порадив одній дівчині програму Integrica. Про неї я почула вперше, тому відразу пішла шукати якусь інформацію про розробників. Опис функціоналу мене цілком влаштував – на сайті розписані всі опції програми, а також яку користь вона принесе. Проте, щоб остаточно переконатись, я вирішила взяти консультацію.
Залишила заявку на сайті, після цього зі мною зв’язалася менеджер Альона. Не прийшло і пару хвилин, як я могла напряму поставити всі питання, які мене цікавили. Я також розповіла свою історію, описала детально свій салон та його концепцію, бажаючи переконатися, чи підходить мені Integrica. Альона в свою чергу продемонструвала функціонал, відповіла на всі питання і розказала, як працювати з Integrica так, аби помітно спростити процес ведення бізнесу.
Уже через два дні я завантажувала та встановлювала програму. І, звісно, з’являлися багато запитань по ходу її введення. Добре, що технічна підтримка Integrica працює для всіх клієнтів, і я могла писати Альоні навіть у вихідні, а вона сумлінно на все відповідала та розказувала.
Тож будь-які незрозумілі ситуації вирішувалися вже за кілька хвилин.
Яка Integrica вплинула на ведення бізнесу?
На початку я боялася встановлювати CRM програми для салонів краси, бо думала, що працівники не оцінять такого підходу – адже всі звикли до таблиці Excel або записів в блокноті. Втім, уже за 2 тижні усі адміністратори та майстри не мали ніяких питань і використовували Integrica на постійній основі. Більше того – вони казали, що це помітно спрощує обслуговування клієнтів.
Щодо самих клієнтів, вони також оцінили Integrica, оскільки отримували автоматичні нагадування про запис, а також могли записатись безпосередньо з сайту, який переадресовував їх на програму.
Якщо про щось і шкодую, то хіба про те, що раніше не зареєструвалась і вбила купу часу на ведення усіх процесів вручну. До цього точно вже не повернусь.
Також отримала від Integrica реферальне посилання – якщо захочете реєструватись поза ним, отримаєте -10% на оплату першого місяці підписки. А я отримуватиму 10% від всіх ваших платежів.
Integrica помітно спростила ведення бізнесу. Тому я наполегливо рекомендую програму всім власникам салонів краси. Навіть не думайте затягувати з цим – програма проста, реєстрація швидка, оплата максимально вигідна. Особливо зважаючи на функціонал, який ви отримуєте. Не повторюйте моїх помилок – кошти за підписку відіб’ються після перших кількох клієнтів, а користь від неї дозволить навіть збільшити прибуток салону.