Неявка, надмірне запізнення на сеанс або ж відмова від запису за кілька хвилин до його початку – не просто неприємна ситуація, яка псує настрій майстрам та адміністраторам салону краси. Це ще й втрата заробітку – адже ніякого іншого клієнта на заплановані години поставити вже неможливо. Особливо відміни зростають напередодні святкових днів – люди можуть записуватись в кілька салонів, сприймаючи запис просто як бронювання дати. В той час як для б’юті студії це додаткові витрати. І, якщо такі випадки трапляються дедалі частіше, потрібно щось робити. Один з найбільш ефективних методів – передплата запису.
Що таке передплата запису?
Це фактично те саме бронювання з невеликим уточненням: клієнт лишає не лише свої дані, але й зазначену суму, яка не повертається у випадку неявки або відмови незадовго до процедури. Давайте детальніше розберемо механізм передплати запису. Лише після цього можна аналізувати ефективність системи. Оплата бронювання проста як для відвідувача салону, так і для адміністратора.
Працівник б’юті-студії бронює потрібну дату та час. Можна також налаштувати передплату для онлайн-запису.
Є такі можливі режими:
- для всіх;
- для нових клієнтів;
- для вказаної вартості запису;
- для клієнта зі скасованими записами;
- для окремих категорій клієнтів.
Після цього клієнт отримує повідомлення з посиланням. Перейшовши за ним, можна оплатити бронювання запису. Весь процес триває не більше 2-х хвилин і не ускладнений додатковими діями.
Звісно, коли мова йде про автоматизовану, а не ручну оплату. В другому випадку клієнту потрібно буде сплачувати запис вручну з банківських додатків та кидати скріншоти працівникам салону, що збільшує кількість помилок та непорозуміння.
Яке ставлення у клієнтів до передплати запису?
Більшість клієнтів позитивно оцінюють передплату записів. Вона входить у вартість послуги – тобто по завершенню процедури частина суми вже буде сплачена. Як показує статистика, з 1000 клієнтів менше 10 відмовляється від бронювання дати з передплатою.
Давайте вирахуємо фінансову користь від такого інструменту. Як приклад візьмемо за основу тижневу кількість відвідувачів салону краси – 150 людей. Кількість відмов або неявок зазвичай складає 18-20%. У випадку наявності передплати цей показник падає до 15%. Сама передплата становитиме 250 грн – це мінімальна вартість будь-якої процедури в салоні.
15% від 150 осіб – це 22 клієнти салону. У випадку їхньої неявки заклад залишить собі 5625 грн.
Як налаштувати передплату запису з Integrica?
Програма для салонів краси відрізняється широким функціоналом. Однією з найбільш корисних функцій, яка дозволяє зменшити витрати і показники відмови чи неявки клієнтів вважається активування передплати. Щоб його налаштувати, потрібно інтегрувати програму з платіжним сервісом WayForPay.
Після реєстрації у WayForPay потрібно налаштувати програму Integrica. Детально та наочно процес підключення можна подивитись тут. Для активації перейдіть у Загальні налаштування, а звідти – у вкладку Доступний функціонал і активуйте послугу.
Далі:
- Відкрити налаштування передплати ти заповнити всі поля. Логін, домен та ключ можна знайти у відповідних розділах на власному акаунті сервісу WayForPay.
- Вкажіть розмір передплати.
- Перейдіть у блок сповіщень та змініть налаштування.Збережіть усі зміни.
- В розділі Онлайн-запи є вкладка Підтвердження запису, у якій можна вирішити, від якої суми послуги починається платне бронювання.
Після цього адміністратор може надсилати клієнтам сповіщення у вигляді форми для оплати з вказаною сумою, процедурою та датою бронювання. Також працівники салону отримують доступ до календаря з зазначенням, чи була внесена передплата запису.
Налаштувати програму Integrica потрібно лише один раз на початку. Після цього процес буде максимально автоматизований та зручний для обох сторін: адміністраторів салону та клієнтів.