4 помилки під час «мертвого сезону» у салоні краси

0
Поширити

“Мертвий сезон” буває в кожній сфері бізнесу, І салони краси не виняток. Настає він мінімум двічі на рік – зазвичай це період після новорічних свят, у середині осені та іноді у літній час у розпал відпусток. Не помітити його неможливо – дзвінків від клієнтів і, відповідно, записів стає дедалі менше, і виручка у салоні суттєво падає.

Причин мертвого сезону може бути кілька. Якщо брати осінній період, то там у людей накладаються один на одного кілька факторів:

  • кінець відпустки та початок роботи/навчання;
  • похолодання і, як наслідок, погіршення настрою, осінь – часто період нудьги та апатії, що стосується і ставлення до догляду за собою;
  • погане самопочуття – різке похолодання може стати причиною частих застуд і в дорослих, і в дітей, через що доглядові процедури відходять другого план.

Як пережити мертвий сезон без особливих втрат? Ми підготували для вас 4 найпоширеніші помилки, уникнувши яких, ви зможете краще пройти через низьку завантаженість і втрату виручки.

Помилка №1 – запровадження акцій та знижок

Коли клієнтів стає менше, власники салонів краси починають шукати спосіб повернути колишню завантаженість. І роблять це не завжди логічно. Так, наприклад, поширеною практикою стали знижки для всіх відвідувачів. Причому вони можуть доходити до показника майже 50%. А це означає, що виторг салон так і не отримає – гроші покриють лише витрати на матеріали, оренду приміщення та комунальні послуги.

Тож може запропонувати клієнтам невеликі знижки у 5-10%? Теж не найкращий варіант. Такі знижки не стимулюють людей відкласти всі справи та прийти до салону. Тим більше, що у мертвий сезон для б’юті-сфери люди часто завантажені по роботі чи навпаки – перебувають у відпустці.

І головне – навіть якщо ви робите знижки – не вираховуйте ці гроші із зарплати майстрів. Це призведе ще й до невдоволення фахівців та конфліктів у колективі.

Помилка №2 – неправильний розрахунок зарплати працівникам

Щоб не довелося знижувати заробітну плату, спочатку її потрібно встановити, прорахувавши всі деталі. Оптимальним показником вважається оплата праці, що становить від 20% до 40% виторгу без урахування витрат на вихідні матеріали.

При цьому деякі салони платять майстрам і 50% і навіть 60%. У мертвий сезон така щедрість може зіграти проти вас. І у програші залишаться всі – і власник закладу, і його працівники.

Помилка №3 – зниження якості сервісу та скорочення асортименту

Гідний та якісний сервіс забезпечить наплив клієнтів навіть у «мертвий сезон». Так, такого ажіотажу, як, наприклад, у період перед святами чи наприкінці весни, коли починається весільний сезон та випускні, восени чи після Нового року очікувати не варто.

Однак, якщо ви ретельно стежите за роботою адміністраторів та якістю обслуговування клієнтів, шанси на те, що «мертвий сезон» пройде без серйозних втрат, помітно зростають.

До такого ж результату, як погіршення сервісу, призведе скорочення асортименту. Деякі власники салонів вирішують відмовитися від широкої лінійки продукції та послуг, залишаючи нібито тільки найнеобхідніше. При цьому, обмежуючи клієнтів, ви їх втрачаєте, і, як показує практика, якщо асортименти в салоні краси скорочуються, падають і продажі.

Помилка №4 – надмірна наполегливість

Постійне обдзвонювання клієнтів у «мертвий сезон» із пропозицією знижок, нових послуг або просто запису – не найкраща ідея. Зазвичай люди самі пам’ятають, коли їм потрібно зробити манікюр чи макіяж, відвідати салон для стрижки чи фарбування.

Так, якщо у вас дійсно є приємні новини для клієнтів, наприклад, у салоні розширився перелік послуг або діє цікава акція, зателефонувати чи налаштувати автоматичне розсилання повідомлень для цього можна. Однак бути надто надокучливими не варто – це тільки відлякає клієнтів, викличе відторгнення та бажання покинути салон.

Помилки, допущені в «мертвий сезон», можуть призвести до сумних наслідків: від конфлікту між співробітниками до зниження прибутковості та одночасно збільшення витрат. В ідеалі необхідно бути готовим до того, що в окремий період відзначається зниження потоку клієнтів. Як правило, якщо пройти через мертвий сезон гідно і без зайвих втрат, всі витрати можна відбити у високий сезон.

Схожі пости