Як спілкуватись із клієнтом у соціальних мережах: контент-план для салону краси

0
Поширити

Відкриваючи бізнес, особливо якщо це стосується б’юті-сфери, необхідно налагодити шляхи спілкування з клієнтом. І соцмережі є чудовим інструментом, який можна використовувати для демонстрації свого бренду, спілкування з потенційними клієнтами, просування тощо.

Однак правила соцмереж такі, що, просто викладаючи неякісні фото і не маючи докладного плану публікацій, ви не зможете об’єднати навколо себе велику аудиторію. Як зробити так, щоб клієнти підписувалися на обліковий запис салону і регулярно взаємодіяли з ним? Розробити контент-план.

Що таке контент-план і як він розробляється

Контент-план – це заздалегідь підготовлений документ, найчастіше представлений у вигляді таблиці чи списків. У ньому прописують найближчі публікації, вказуючи:

  • фотографії;
  • текст посту;
  • дату та час розміщення поста.

Оптимальний термін створення контент-плану – на місяць вперед. Такий підхід є актуальним для всіх соцмереж: Телеграм-каналів, Instagram, Facebook, Твіттер або YouTube.

Розробляти контент-план бажано самостійно, можна залучити СММ-фахівця. Купувати готові стратегії не найкраще рішення – так ви нічим не відрізнятиметься від маси інших салонів, які використовують такі ж інструкції.

Під час розробки плану публікацій необхідно враховувати концепцію салону краси та цільову аудиторію. Від цього залежатиме дизайн сторінки та палітра кольорів, стиль спілкування та публікацій.

Визначаємо цілі контент плану

Щоб контент-план був ефективним, необхідно визначити, з якою метою ви його розробляєте:

  • залучення потенційних клієнтів через популярні соцмережі;
  • реклама товарів та послуг, особливо якщо вони є унікальними та порівняно новими для клієнтів;
  • отримання лояльних клієнтів: люди більше довіряють брендам, які активно ведуть сторінки у соцмережах;
  • підвищення впізнаваності салону краси;
  • соцмережа як канал для зворотного зв’язку з клієнтами через коментарі, повідомлення, лайки та інші реакції;
  • створення певного іміджу б’юті-студії.

З цього списку визначте пріоритетні для себе та другорядні пункти. Не варто переслідувати всі цілі одночасно – це тільки розпорошує увагу і не дає належного результату.

Поради щодо розробки контент-плану

Як продумати контент-план, щоб зробити сторінку у соціальних мережах цікавою для потенційних клієнтів? Дотримуйтесь таких порад:

  • вибирайте теми, фотографії та стиль спілкування, актуальний для конкретної цільової аудиторії;
  • розбавляйте інформаційний, новинний та розважальний контент, при цьому на рекламні пости залишайте не більше 10% від усіх публікацій;
  • вивчіть особливості соціальних мереж, тенденції ведення сторінки, оптимальний час розміщення публікацій для найкращої реакції;
  • задійте всі можливі інструменти соціальної мережі, наприклад, в Інстаграмі це може бути не тільки оформлення постів, але й stories, опитування, прямі ефіри;
  • робіть репости та реагуйте на позначки, які залишають клієнти.

І не забувайте аналізувати сторінки конкурентів. Тільки не робіть плагіат контент-плану – просто надихайтеся хорошими ідеями та адаптуйте їх під концепцію вашого салону.

Ідеї ​​для публікацій у соціальних мережах

Щоб контент був привабливим, він має бути різноманітним:

  • фотографії «До» та «Після» процедури;
  • відгуки клієнтів, можна викладати також відеовідгуки;
  • інформаційні пости, які люди додаватимуть до папки «Збережені»: опис процедури або конкретних продуктів, рекомендації майстрів, список кращих засобів для вирішення тієї чи іншої проблеми;
  • рубрика з експертом – раз на тиждень можна викладати ефір чи пост «Питання-відповідь» з майстрами салону, де вони відповідатимуть на запити клієнтів, які ті залишають у коментарях, повідомленнях;
  • порівняння 2-3 косметичних засобів;
  • детальний аналіз складу косметики.

Грамотно розроблений контент план – це не лише гарна сторінка в соціальних мережах та відсутність головного болю з приводу того, що ж запостити завтра. Це ще й чудовий спосіб просування салону, особливо якщо налаштувати рекламу на інформаційні пости. Переходячи за посиланням, потенційні клієнти відзначать концепцію сторінки та підпишуться, щоб стежити за новинами.

Схожі пости