Використовуйте свій простір ефективно

0
Поширити

Більшість салонів краси шукають ідеї для збільшення прибутку у розширені пропозицій. Дивіться ширше. Маючи ресурс — стильно облаштований простір, — ви можете проводити в ньому розважальні та навіть освітні заходи. Це служитиме не лише додатковим джерелом доходів , але й додасть унікальності вашому сервісу. Приводимо успішні приклади.

Як це робить київський салон KOKO -nailroom-?

В інтерв’ю L’officiel власниці салону Зіна Штеренталь і Ноа Кременчуцька розказали, що влаштовують у салоні дівочі вечірки для своїх клієнток. Зорганізовують індивідуальний кейтеринг, розваги, фотосесії, спа- й б’юті-процедури. І навіть вигадали формат дитячих свят. Вони нагадують, що всі маленькі дівчатка експериментують з маминою косметикою, приміряють черевички й створюють власні колекції одягу, тож власниці пропонують зробити дітям те саме, але безпечно для квартири, для себе та у форматі свята.

Оригінальний  формат пропонує київська перукарня Haze.

Ще проєкт авторів FIRM. Вони поєднують в одному приміщенні зал для підстригання й бар. На своєму сайті Haze поділились досвідом: “Часто до FIRM разом з нашими клієнтами приходили подруги й дружини. Їм так подобалося в чоловічій перукарні, що нам довелося відкрити жіночу.”

Перукарня знайшла власну позицію, цікавий формат і завдяки цьому привернула увагу ЗМІ. Ціни на стрижку вищі вище, ніж у конкурентів, але це не заважає перукарні розвиватися й мати своїх прихильниць. Гадаємо, власники часто підіймають за це келих у барі.

Ось ще кілька варіантів для урізноманітнення ваших послуг: 

  • квіткова крамниця, як ще не роблять салони, але вже роблять кав’ярні;
  • лекції на будь-які теми: від краси до економіки; так ще не робить ніхто.
  • електронні дискотеки чи вечори музики;
  • запрошення стилістів для консультацій;
  • інтелектуальні ігри;
  • а може, навіть армреслінг.

Спробуйте подивитись на ваше приміщення  іншим поглядом. Якщо маєте гарний інтер’єр, використовуйте салон не лише за призначенням.

Схожі пости