Якщо у вашого салону назріла потреба в нових ідеях, спробуйте згенерувати їх у форматі мозкового штурму з працівниками. Цей метод давто став ефективним інструментом для пошуку креативних ідей вирішення проблем. Можна навіть сказати традиційним. Варіантів запитань, які ви можете вирішити таким способом безліч. Наприклад, ось такі:
1. Нові послуги цього сезону.
2. Як рекламувати.
3. В якій комбінації пропонувати клієнтам.
На декілька не великих запитань вистачить однієї години. Якщо питань більше, подовжте час, але розділіть його на проміжки не більш як по годині.
А щоб зібрання не перетворилося на Сорочинський ярмарок, дотримуйтеся правил:
- Розподіліть працівників на команди по троє (якщо вистачає людей) або будьте однією командою. Якщо їх кілька, з’явиться конкуренція.
- Винесіть чіткі питання на обговорення, запишіть їх на дошці.
- Виділіть точний час на штурм. Визначений час активізує креативність людей, ніхто не страждатиме від ефекту чистого аркуша.
- Після кожної години команди мають презентувати свої результати. Їхні думки кристалізуються, а інші учасники надихнуться певними ідеями й зможуть розвинути їх.
- Підбийте підсумки зустрічі. Напишіть план упровадження нових рішень і вкажіть відповідальних осіб. Майстри зрозуміють, що зустріч була не даремна й вони вплинули на розвиток салону.
- Отримайте зворотний зв’язок. Запитайте працівників, що їм сподобалося, а що вони поліпшили б.
Співпрацюйте зі своїми майстрами й не соромтеся просити про допомогу. Так ви станете командою, а салон буде на висоті.