Багато сучасних салонів краси облаштовують вітрини, на яких розміщується косметична продукція від перевірених брендів. Вони можуть розташовуватися як на відкритій площі, забезпечуючи доступ клієнта до огляду засобів, так і в непомітних місцях (наприклад, біля дзеркала чи мийки, за стійкою адміністраторів тощо).
Окрім свого основного завдання – реалізації товару клієнтам, вітрина також може виконувати й інші функції:
- служити складом для запасів косметики, яку використовують майстри в салоні краси;
- покращувати репутацію салону чи косметичного продукту, підвищуючи лояльність клієнтів.
Для останнього завдання, щоправда, важливо продумати вітрину так, аби вона залишалася чистою, знаходилася у відкритому доступі та всім своїм виглядом спонукала клієнтів підійти ближче.
Невдалі місця розміщення вітрин
Вітрина у салоні краси повинна мати своє місце. Однак є зони, де її розміщення буде щонайменше недоречним та малоефективним для успішних продажів. Краще не ставити полиці:
- за стійкою адміністратора. Так, таке розміщення перешкоджає тому, що косметика буде вкрадена. Однак ви, напевно, довіряєте своїм клієнтам. А таке розташування вітрини буде незручним насамперед для них: люди просто не зможуть підійти та розглянути товари самостійно;
- біля входу до салону. Зазвичай відвідувачі не затримуються біля входу. Вони відразу прямують до стійки адміністратора, а після виконання процедур швидко йдуть у своїх справах;
- вбудовуючи їх у стіну. Такий підхід дозволить заощадити простір, але виглядатиме скоріше як частина інтер’єру, а не як акцентний елемент;
- збоку або позаду зони відпочинку. Навряд чи хтось, чекаючи на майстра, крутитиме головою ліворуч і праворуч, щоб розглянути продукцію на вітрині.
Куди краще поставити вітрину в салоні краси?
Якщо ви остаточно вирішили оформляти вітрину, яка б привертала увагу, її місце розташування відіграє важливу роль. Найкращими варіантами є:
- збоку від адміністраторської стійки. Так співробітники салону зможуть контролювати, чи не пропадає косметика з полиць. А клієнти у свою чергу зможуть легко підійти до вітрини, ознайомитися з потрібним товаром і відразу оплатити покупку біля стійки адміністратора;
- навпроти місця відпочинку. Поки клієнти сидітимуть і чекатимуть на майстра, їх погляд не раз зачепиться за вітрину.
До речі, є ще один цікавий прийом – продумайте підсвічування полиць вітрини. Відтінок ламп повинен вписуватися в палітру кольору салону та гармонійно виглядати в інтер’єрі. Підсвічування на вітрині ще більше привертає увагу відвідувачів.
Як оформити красиву вітрину: секрети та практичні рекомендації
Навіть поставивши вітрину на чільне місце, ви не можете бути впевнені, що клієнти стануть до неї підходити та купувати товар. А все тому, що важливо докласти зусиль ще й до оформлення стенду з косметикою:
- залишіть вітрину відкритою, щоб покупці могли уважно розглянути товар, потримати його в руках та почитати склад;
- сортуйте косметику та доглядові засоби. Наприклад, якщо ви продаєте продукцію з догляду за волоссям, розмістіть окремо товари для фарбованого волосся, пошкодженого, жирного, кучерявого тощо. Якщо ж ви реалізовуєте, наприклад, крем для обличчя, можна розставити продукцію за віком, категорією крему (зволожуючий, поживний, омолоджуючий, відбілюючий тощо);
- не приховуйте ціну. На кожному продукті обов’язково має бути цінник. Це збільшує довіру клієнтів;
- розмістіть товари, які ви хочете продати насамперед, на рівні очей покупців.
Відкриті правильно оформлені вітрини дозволяють салонам краси продавати спеціалізовану продукцію, а клієнтам – отримувати якісні косметичні засоби від перевірених брендів. Додатково можна залишити біля вітрини невеликі рекламні брошурки різних виробників. Так ваші клієнти зможуть прочитати їх, щоб остаточно визначитись із вибором.