Чек-лист таємного покупця у салоні краси

0
Поширити

Послуги таємного покупця сьогодні використовуються досить часто. Все тому, що такий прийом дозволяє на 100% точно зрозуміти, як відбувається обслуговування у салоні краси. Таємні покупці приходять як звичайні клієнти, випробовують на собі послуги, якість сервісу та продукцію, яку використовують майстри.

Багато власників салонів краси направляють таємних покупців до своїх закладів. Так можна перевірити роботу команди та своєчасно виявити помилки та прогалини. Давайте розберемося, на що таємному покупцеві потрібно звертати увагу, і складемо чек-лист основних критеріїв перевірки салону.

Таємний покупець

Таємний покупець – це хто?

Таємний чи анонімний покупець – це людина, яку зазвичай наймає власник салону для того, щоб проінспектувати всі позитивні та негативні сторони роботи закладу. Це метод в галузі маркетингу, спрямований на збір актуальної інформації, яка може вислизати від очей директора та менеджерів салону.

По суті – це просто відвідувач, який записується на певну послугу (або низку послуг – їх перелік може бути вільним чи вказаним наймачем). Тільки косметична процедура для нього – не лише задоволення чи користь, а ще й робота, за яку він отримує гроші.

Так-так, ставши таємним клієнтом, людина може вийти із салону з новим манікюром або укладкою, і при цьому ще й отримати за це грошову винагороду.

У чому полягає сама перевірка та як вона проводиться? Тут все не так складно – таємний покупець отримує список питань чи нюансів, на які слід звернути увагу. Це може бути робота майстрів, якість сервісу, ввічливість співробітників, час очікування тощо. Після цього він заповнює анкету, відповідаючи на всі пункти та питання замовника, та передає результат перевірки власникам б’юті-студії.

Навіщо потрібні послуги таємних покупців?

Не завжди власники салонів можуть контролювати роботу закладу та всіх своїх співробітників. Складно постійно бути присутнім на робочому місці та стежити, наскільки ввічливо адміністратори та майстри спілкуються з усіма клієнтами та наскільки вони якісно виконують свої завдання.

Саме з цією метою потрібен таємний покупець, здатний перевірити співробітників салону, щоб власник міг переконатися у гідному рівні сервісу.

Так, така послуга оплачується, однак вона коштує кожної витраченої на неї копійки. Додатково можна забезпечити таємного покупця прихованою камерою. З нею ви зможете наживо спостерігати, як персонал спілкується з клієнтом під час відсутності директора.

Що має бути у чек-листі таємного покупця?

Усі таємні покупці, які відвідують салони краси, зазвичай знають, на що звертати увагу для перевірки працівників салону. Як правило, у цьому списку кілька уточнень:

  • привітання клієнтів;
  • обслуговування клієнта на ресепшені;
  • ознайомлення з акціями та знижками;
  • допомога у вирішенні питань та проблемних ситуацій;
  • атмосфера у салоні краси: візуал, рівень шуму, наявності сторонніх запахів тощо;
  • реакція на зауваження та питання;
  • якість роботи майстрів.

Як стати таємним покупцем, який буде корисним салону: розбір чек-листа

Послуги для таємного відвідувача можуть відрізнятися – все залежить від того, що саме власник салону хоче перевірити. Найкраще все продумати заздалегідь, скласти в голові діалог з адміністраторами та майстрами, придумати запитання та запити, щоб було легше орієнтуватися вже під час роботи.

Базові пункти перевірки, описані вище, орієнтовані на відповіді на такі запитання:

  • як привітали клієнта, чи запропонували йому склянку води, чашку чаю чи кави;
  • як зреагували на запитання відвідувача та яке вирішення проблеми запропонували;
  • чи пропонували якісь послуги після виконаної процедури;
  • якою була поведінка та манера спілкування співробітників;
  • яка музика була в салоні на момент процедур;
  • наскільки голосно говорили майстри та адміністратори між собою;
  • чи відчувався запах цигарок на вході чи від працівників;
  • як адміністратори реагували на зауваження клієнтів (наприклад, зменшити гучність музики);
  • яка була реакція на прохання принести воду чи каву;
  • як реагують майстри на прохання про додаткові пропозиції та побажання від клієнта.

Такий контроль може здатися зайвим. Однак тільки він дозволяє зрозуміти, як функціонує ваш бізнес за вашої відсутності. Особливо таємний покупець потрібен, якщо ви відчуваєте, що в колективі є конфлікти та проблеми або якщо ви припускаєте, що співробітники втрачають мотивацію до роботи.

Дівчина робить записи
Таємний покупець

Тепер давайте розберемось, для чого ж салонам потрібен таємний покупець?

Таємний покупець & салон краси: як перший допомагає другому стати кращим?

Сьогодні кожна бьюті-студія: від невеликого манікюрного салону або перукарні до мультифункціональних закладів із десятками різних послуг прагне бути ідеальною та виділитись серед конкурентів. Однак у гонитві за ідеалами власникам та менеджерам стає складно відстежувати дрібні нюанси, які, втім, можуть суттєво впливати на продаж.

І ось тоді на допомогу приходить анонімний покупець, який:

  1. Резюмує хорошу роботу співробітників і цим дає зрозуміти, що ви на правильному шляху.
  2. Наголошує, що можна змінити у студії для збільшення потоку клієнтів.
  3. Допомагає оцінити якість послуги з боку та, наприклад, необхідність підвищення кваліфікації майстра.

Чи вигідно власникам наймати того, хто перевіряє салони краси та чому?

Не завжди власники салонів можуть контролювати роботу закладу та всіх своїх співробітників. Складно постійно бути присутнім на робочому місці та стежити, наскільки ввічливо адміністратори та майстри спілкуються з усіма клієнтами та наскільки вони якісно виконують свої завдання.

Саме з цією метою потрібен таємний покупець, здатний перевірити співробітників салону, щоб власник міг переконатися у гідному рівні сервісу.Так, така послуга оплачується, однак вона коштує кожної витраченої на неї копійки. До того ж, це не так дорого – один похід таємного покупця до салону краси коштуватиме близько 500 грн. А сюди входить заповнення детальної анкети, висновки від процедур та сервісу тощо.

Додатково можна забезпечити таємного покупця прихованою камерою. З нею ви зможете наживо спостерігати, як персонал спілкується з клієнтом під час відсутності директора.

До речі, ще один варіант, як задіяти таємного покупця, це відправити його до салону конкурентів. Ви навіть можете піти туди самі, скориставшись чек листом і перевіривши сусідні салони, дізнавшись про їхні сильні та слабкі сторони.

Головне – співпрацювати з таємним покупцем, який спеціалізується у бьюті-індустрії та зможе ставити правильні питання, помічати всі нюанси та проблеми у закладі.

Схожі пости