4 простих та ефективних способи збільшити прибуток у салоні краси

0
Поширити

Прибуток у салоні краси залежатиме не лише від якісно виконаної роботи майстрів. Він базується ще й на здібності власника закладу реагувати на зміни у тенденціях, події у світі тощо. Тільки де взяти прибуток, коли на одній вулиці кілька закладів-конкурентів?

Очевидно, що якийсь салон втратить частину клієнтів і, відповідно, прибуток. Що зробити для того, щоб цим салоном не виявився ваш? Важливо розробити свою тактику розвитку бізнесу та збільшення кількості клієнтів. Ми підготували для вас кілька стратегій, що працюють та гарантують збільшення продажів в салоні краси.

Cross-sales як спосіб порадити додаткову послугу

Що мається на увазі під поняттям cross-sales? Це, як правило, пропозиція перехресного продажу товарів та послуг у салоні. Виглядає вона так:

  • обрана клієнтом процедура + доглядова продукція, яку необхідно використовувати у домашніх умовах;
  • обрана клієнтам процедура + інша послуга, що доповнює її та покращує результат.

У першому випадку це може бути продаж кремів і пілінгів, які потрібно використовувати після чищення обличчя або, наприклад, доглядова продукція для волосся, необхідна після кератинового відновлення або фарбування.

Поєднання «послуга + послуга» це найчастіше:

  • обгортання + масаж;
  • манікюр + денний макіяж
  • стрижка + легка укладка волосся;
  • чищення обличчя + масаж обличчя та ін.

Пропонуйте найкраще

Ще один спосіб збільшити оборот у салоні краси – це так званий up sales. За такого підходу майстри пропонують клієнту дорожчий товар чи послугу замість тих, що відвідувач хотів спочатку.

Найпростіший і зрозуміліший приклад: фарба для волосся. Вона може бути бюджетною або преміум-сегменту. Бажано розповісти клієнту про всі переваги преміум фарби, щоб він переконався, що вона набагато краща за бюджетний варіант.

Сюди належить виконання робіт майстром високої категорії. Насправді, використовувана продукція залишається однаковою. Проте за роботу досвідченішого спеціаліста клієнт часто готовий платити більше.

Подарункові картки та сертифікати

Мабуть, найпростіша відповідь на питання, що треба зробити, якщо продажі в салоні почали стрімко падати. Як показує практика, використання подарункових сертифікатів дозволяє помітно збільшити виторг. На це є кілька причин:

  1. Пропонуючи подарункові картки, ви отримуєте повну їхню вартість того ж дня. При цьому процедура відкладається на невизначений період.
  2. Клієнт може не скористатися подарунковим сертифікатом з тієї чи іншої причини. Однак, якщо він не встигне його повернути в заздалегідь обумовлений термін, прибуток залишається в салоні.
  3. Багато клієнтів сьогодні купують такі сертифікати як подарунок. Це означає, що попит на них буде постійно. Подарунковий сертифікат на салонні послуги дарують подругам, колегам, членам сім’ї тощо.

Обов’язково залиште інформацію про продаж подарункових сертифікатів, озвучуйте її клієнтам, щоб вони знали, що можуть подарувати своїм близьким відвідування салону краси.

Програма лояльності

Це знижки, які салон пропонує своїм постійним клієнтам. Як у такому разі можна сподіватися збільшення виручки? Статистика показує, що такий підхід дозволяє збільшити дохід салону за місяць на кілька відсотків. Головне підійти до програми лояльності з розумом та ретельно продумати всі знижки.

По-перше, такий підхід підвищує довіру клієнтів, і вони з більшою ймовірністю виберуть саме ваш заклад для того, щоб зробити укладку, манікюр чи макіяж.

Крім того, особливість психіки людини полягає ще й у тому, що, отримуючи невелику знижку, ми розслабляємося і даємо собі право витратити навіть трохи більше. Тобто часто, коли клієнт отримує знижку на манікюр, а адміністратор рекомендує іншу супутню процедуру вже без знижки, людина погоджується на неї.

Програма лояльності може бути спрямована і на нових клієнтів: наприклад, знижка на перший запис, знижка на повторний запис на ту саму процедуру або невеликий презент після процедури.

Щоб розібратися з тим, як збільшити прибуток салону краси, важливо також розуміти витрати закладу. Уважно вивчіть фінансову звітність, можливо, скористайтеся послугами консультантів. Професіонали зможуть знайти “дірку” у бюджеті, усунення якої піде на користь бізнесу. І, звичайно, пам’ятайте про якість послуг – клієнти йдуть у салон насамперед за хорошим обслуговуванням та результатом.

Схожі пости