10 методів мотивації майстрів

0
Поширити

Мотивація працівників салону краси потрібна для того, щоб гарантувати високий рівень обслуговування всім клієнтам. Вона може бути матеріальною та нематеріальною. Часто власники закладу б’юті-сфери вдаються до першого типу мотивації, виплачуючи премію чи аванс працівникам.

Проте гроші потрібні далеко не завжди. Ми зібрали 10 ефективних методів нематеріальної мотивації майстрів, які спрацюють і у вашому салоні.

Хваліть своїх співробітників

Важливо, щоб начальство регулярно відзначало успіхи та заслуги працівника перед усім колективом. Це дає додаткові сили та стимул зростати та розвиватися у своїй сфері.

Більше того, така мотивація діє і на інших майстрів, які почнуть працювати краще, щоб ви їх похвалили.

Сприяйте навчанню майстрів

Якщо майстер не розвивається, він не зможе встигати за всіма новими тенденціями у сфері. Тож обов’язково обговоріть, як можна допомогти спеціалісту пройти необхідне навчання.

Можливо, за умови зростання середнього чека салон може допомогти з навчанням спеціаліста. Тим більше, що вигоду в результаті отримують усі: і майстер, і сам заклад.

Бонусна система

Не обов’язково робити великі бонусні програми. За якісно виконану роботу можна подарувати майстрам, наприклад, 10-15% оплати абонементу до спортзалу, басейну або спа-салону. Це не тільки мотивуватиме на хорошу роботу, але й сприятиме тому, що майстер не захоче переходити в інший салон.

Нагорода за довгу співпрацю

Буває так, що працівники працюють у салоні протягом кількох років. У такому разі можна робити невеликі приємні презенти, наприклад, за 3 роки спільної роботи. Це також дозволяє утримати майстра у салоні. Такий підхід показує, наскільки ви налаштовані на довгострокову співпрацю, що є мотивацією як одного співробітника, так і для інших фахівців, які працюють із вами.

Влаштуйте невелике змагання

Створювати конкуренцію робочому місці необов’язково. А ось трохи пожвавити колектив, придумавши, наприклад, конкурс на звання «найкращий співробітник місяця чи року» – непогане рішення та спосіб підвищити активність у команді.

Головне заздалегідь продумати, що здобуває переможець. Це може бути кілька вихідних або додаткових днів у відпустці, проходження курсів тощо.

Відзначайте важливі для працівника дати

Обов’язково вітайте всіх своїх майстрів із важливими подіями. Чи це індивідуальне свято: день народження, весілля, ювілей, чи спільні урочистості: Новий рік, день візажистів/перукарів, Міжнародний жіночий день тощо.

При цьому не завжди важлива матеріальна складова. Іноді досить милої листівки та пари приємних слів, невеликого букета та коробки цукерок.

Зберіть справжню згуртовану команду

Командний дух важливий для злагодженої роботи. На рівному місці він, звісно, ​​не виникає. Тому продумайте спільне проведення часу. Це можуть бути корпоративи або виїзди на природу, посиденьки після роботи, спільне навчання тощо.

Обов’язково робіть фотографії під час спільного відпочинку, щоб співробітники мали пам’ять про проведений разом час. Також можна брати участь усім колективом в акціях та святах. Сьогодні особливо популярно бігти марафони на підтримку благодійних організацій, виїжджати з подарунками до дитячих будинків.

Забезпечте належний рівень комфорту на робочому місці

На роботу не можна йти з бажанням якнайшвидше повернутися до затишного будинку. Обов’язково продумайте додаткове місце для відпочинку у салоні. Нехай це буде невелика кімната на зразок підсобки, де майстер зможе трохи перекусити з колегами.

Там мають бути базові предмети меблів, чайник, мікрохвильова піч, невеликий холодильник, стіл та стільці. Додатково можна поставити вазу з печивом чи цукерками, безкоштовні пакетики чаю тощо.

Даруйте майстрам вихідний

Щоб зберігалася мотивація до роботи, необхідно вчасно відпочивати. Не завантажуйте майстрів до того моменту, поки у них не почнеться вигорання. Якщо бачите, що фахівець попрацював понаднормово та перевиконав норму, краще дайте йому вихідний. Це додасть сил та мотивації на нові звершення.

Знижки на салонні послуги

Працюючи в салоні краси, не всі мають можливість виїжджати на манікюр, педикюр або фарбування. І багато майстрів вважають за краще записуватися на послуги в тому ж закладі, в якому вони працюють. Продумайте програму лояльності для своїх співробітників, щоб вони могли користуватись салонними послугами з невеликою знижкою.

Схожі пости