В наш час, мабуть кожна дівчина перед тим як записатись в салон шукає їх у соц мережах і перше знайомство з вашим салоном відбувається саме тут. Для того, щоб на вашій інста-сторінці захотіли залишитись, потрібно гарно попрацювати над оформленням профілю. 90% салонів ведуть інстаграм так: зробили манікюр/зачіску, сфотографували великим планом, виклали, забули. Ми підготували акаунти, які надихнуть вас на дещо креативніший сценарій.
- Backstage. Вдало чергують фотографії клієнтів, інтер’єру, майстрів, квітів і своєї косметики. Під час карантину почали писати поради з домашнього догляду — уважно й турботливо.
- G.Bar. Поєднують фотографії з графікою і текстами. Фірмові кольори — рожевий і синій, їх постійно дотримуються. Візитівка — грайливі модні фрази просто на картинках.
- Nails and Cocktails. Квіти, коктейлі, кава — і все це у витончених руках з гарним манікюром.
Дивлячись, як руки м’яко масажують голову, як лак рівно лягає на ногіток, а пасмо відлітає після точного змикання ножиць — так і тягнешся записатися до салону. Тому бекстейджі у соцмережах перевірено працюють: публікуєте процеси — отримуєте клієнтів. До речі, бекстейджі демонструють і чесність — ми не статична глянцева картинка, ми готові показувати все — ніби кажуть вони. Щоб повірити нам, подивіться на акаунти успішних салонів, що не обмежуються постановочними фото:
- Sayple salon монтують живі відео у форматі «до-після» з актуальними парикмахерськими трендами.
- У київському Kika style не тільки демонструють процеси, а й експертно розповідають про процедури.
- Kika style роблять такі ж витончені бекстейджі, як і весь їхній стиль.