Але ліпше сказати так: хто шукає ефективно. Особливо це стосується пошуку професійних працівників, яких завжди бракує. Розберімося, де їх шукати, крім свого особистого інстаграму.
Класичні сайти з вакансіями. Не варто ігнорувати, бо люди їх досі переглядають. Але розмістіть там відразу всю потрібну інформацію, щоб телефонували тільки гідні кандидати. Вкажіть, яку роботу людині треба виконувати, за яким графіком і з якою платнею. А ось перелік стандартних особистих якостей зайвий, їх усе одно зможете перевірити тільки віч-на-віч.
Пост в інстаграмі в лідера вашої галузі. Якщо ви стежите за популярним перукарем або іншим майстром і знаєте, що в нього активна аудиторія, домовтеся про платну публікацію. Те саме стосується відомих перукарських шкіл — аудиторія суто цільова.
Друковані оголошення в професійних магазинах, які відвідують майстри. Ваше оголошення побачать лише ті, хто вже в професії і хто користується хорошими матеріалами. Але потурбуйтеся про дизайн оголошення, друкований аркуш паперу тут не спрацює.
Бонуси своїм працівникам за рекомендації. Змотивуйте власних майстрів знайти собі колегу. Після місячного випробування людини виплатіть майстрові бонус. Це, можливо, найліпший варіант пошуку, адже майстри познайомляться заздалегідь і будуть близькими за цінностями.