Аналіз звітів у б’юті-сфері: чому це так важливо

0
Поширити

Утримувати салон краси може бути непросто. Особливо, якщо власник користується застарілими методами аналізу усіх сфер діяльності своєї справи. В сучасних умовах варто бути попереду своїх конкурентів і знати про усе, що відбувається в б’юті-студії: від прибутків чи витрат до середнього чеку клієнтів, найпопулярніших послуг тощо.

Як це зробити? Потрібно мати під рукою всі звітності. І бажано, щоб вони були оформлені зрозуміло та детально. Із цим вам допоможе оновлений функціонал програми Integrica. Давайте дізнаємось, які звіти допомагають розвивати салон краси та яким чином їх потрібно використовувати?

Як звіти покращують роботу бізнесу

Ведення звітності важливо для будь-якої сфери бізнесу, і салони краси не є винятком. Аналіз усіх аспектів дозволяє власникам б’юті студії знати усе про свій бізнес:

  • скільки матеріалів витрачається на ту чи іншу процедуру;
  • як працюють майстри в салоні краси;
  • які маркетингові стратегії приносять найбільшу користь, а які є малоефективними;
  • яке відношення витрат до прибутку та як цей показник змінився протягом минулих місяців;
  •  скільки з’явилося нових клієнтів та скільки з них повторно звернулися до салону.

Для аналізу бізнесу необхідно відстежувати:

  • рух грошей: проведення усіх виплат у салоні краси, прибутки та витрати закладу, заробітні плати, орендна плата тощо;
  • якість роботи майстрів: відгуки, які залишають клієнти, число людей які записались на процедури до конкретного майстра, його прибуток за місяць;
  • аналіз клієнтів: вирахування кількості людей, які прийшли до салону вдруге, які стали постійними, а які припинили відвідувати студію;
  • затребуваність послуг: кількість проведених процедур, їхня окупність.

Що це дає?

Завдяки такому підходу ви зможете:

  • покращити популярні процедури та прибрати ті, що не приносять прибуток;
  • відзначити найкращих майстрів та заохотити інших працювати більш сумлінно;
  • оптимізувати витрати на матеріали та інструменти;
  • обрати найбільш ефективну маркетингову стратегію;
  • зробити розсилку клієнтам, які перестали відвідувати салон;
  • створити базу лояльних клієнтів.

Нові звіти в Integrica – як тримати руку на пульсі, керуючи салоном краси

Вести аналітику усіх сфер салону краси в блокноті чи Excel – застарілі та неефективні методи. Вони лише витрачають ваш час та вимагають значних зусиль. Що може запропонувати програма для салонів краси Integrica? Це не лише CRM-система, яка полегшує ведення бізнесу. Це  ще й готові інструменти для аналізу закладу.

Звіти тепер – це не нудні малозрозумілі таблиці. З Integrica ви отримаєте більш сучасний підхід до складання аналітики б’юті-студії:

  • розширений аналітичний розділ: в окремих його сегментах можна відстежувати витрати і прибутки, базу клієнтів, популярні послуги;
  • зручні графіки, які наочно демонструють зміни, що відбулися в салоні краси, та дозволяють ретельніше проаналізувати звіт.

P&L звіти – керуйте прибутком та витратами салону

Це щомісячні звіти, які показують прибутки та витрати салону. Завдяки аналізу даних ви зможете з’ясувати:

  • чи не працює заклад собі ж у мінус;
  • чи можливо оптимізувати витрати на матеріали та інструменти;
  • куди витрачається найбільше коштів;
  • яка сума надійшла в салон протягом місяця та як вона відрізняється від попереднього звітного періоду.

Аналіз роботи майстрів – визначаємо кращих

Власник салону має знати, хто з його майстрів найбільше подобається клієнтам. Це визначається за кількома факторами:

  • середнім чеком відвідувачів;
  • завантаженістю майстра;
  • кількістю проведених ним процедур.

Усі ці дані будуть збережені в програмі Integrica.

діаграма аналіз майстрів салону
Приклад аналізу роботи майстрів

Популярні послуги і товари серед клієнтів салону

На які процедури клієнти записуються найчастіше? Відповідь на це питання допоможе з’ясувати, чим вирізняється ваш салон серед конкурентів. У звітах буде подано аналіз усіх процедур з урахуванням кількості клієнтів, записаних на них протягом окремого періоду.

Так ви зможете покращити менш популярні послуги та прибрати ті, на які мінімальна кількість відвідувань.

діаграма аналіз послуг салону краси
Аналіз популярності послуг у салоні краси
діаграма аналізу популярних товарів в салоні краси
Аналіз популярності товарів салону краси в програмі Integrica

Клієнтська база: аналізуємо відвідувачів салону краси

Integrica дає змогу відстежувати та аналізувати всю інформацію про ваших клієнтів:

  • середній чек, який вони залишають в салоні;
  • наявність боргів;
  • бонусні накопичення;
  • відсоток клієнтів за статтю, інтересами, віком, витратами тощо.

Це допомагає сформувати чорний список, базу постійних клієнтів, розсилку для реклами та сповіщення про знижки тощо.

CRM-програма Integrica дозволяє охопити всі зміни в салоні краси, своєчасно відстежувати їх та провести комплексний аналіз. Покращуйте роботу майстрів, оптимізуйте витрати та вивчайте своїх клієнтів, аби надавати найякісніші послуги та обійти конкурентів.

Схожі пости